Το ένα πέμπτο των Αμερικανών αισθάνεται ότι δεν έχει βιώσει ποτέ την «πολυτέλεια». Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα του Visit Anaheim την οποία διεξήγαγε η Talker Research. Συμμετείχαν 2.000 Αμερικανοί διαδικτυακά και ερωτήθηκαν για την εμπειρία τους με την πολυτέλεια, ειδικά όταν πρόκειται για ταξίδια, αποκαλύπτοντας ότι το 17% δεν έχει βιώσει ποτέ κάτι πολυτελές.

Ωστόσο παρά το γεγονός ότι δεν έχουν βιώσει ακόμα μια luxury εμπειρία δεν σημαίνει ότι δεν το σκέφτονται: το 82% πιστεύει ότι είναι εφικτό να έχει «πολυτέλεια» ενώ βρίσκεται στις διακοπές.

Όταν ρωτήθηκαν ποιες πολυτέλειες φιλοδοξούν να έχουν συμπεριλάβει σε ονειρεμένες διακοπές, η διαμονή σε καταλύματα υψηλής ποιότητας (50%) ήταν το κορυφαίο πράγμα που θα ήθελαν.

Στις τρεις πρώτες πολυτέλειες συμπεριλαμβάνεται η απίστευτη θέα από το δωμάτιό τους (42%) και το να πετάξουν σε πρώτη θέση στον προορισμό τους (42%).

Επίσης, στις 10 κορυφαίες πολυτέλειες που οι ερωτηθέντες θα ήθελαν να συμπεριληφθούν στις διακοπές των ονείρων τους ήταν η ευκαιρία να δοκιμάσουν κάτι νέο ή απροσδόκητο (30%).

Εάν επρόκειτο να κάνουν πολυτελείς διακοπές, ο μέσος ερωτώμενος θα ήθελε να μείνει για επτά νύχτες.

Τι σημαίνει πολυτέλεια

Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (41%) πιστεύουν ότι η «πολυτέλεια» είναι το ίδιο με την «υπερβολή» — και το 85% συμφώνησε ότι η πολυτέλεια σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα.

Όταν ρωτήθηκαν τι σημαίνει πολυτέλεια για αυτούς, πολλοί ερωτηθέντες ανέφεραν ακριβά ή πολυτελή αντικείμενα.

Πολυτελείς εμπειρίες που θα ήθελαν οι Αμερικανοί να συμπεριλάβουν στις διακοπές τους:

  • Διαμονή σε πολυτελές θέρετρο, βίλα ή ιδιωτικό κτήμα — 50%
  • Απίστευτη θέα από το μέρος που μένω — 42%
  • Πτήση σε πρώτη θέση στον προορισμό μου — 42%
  • Ιδιωτική πρόσβαση στην παραλία από το σημείο που μένω — 42%
  • Πολυτελείς θεραπείες σπα ή υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ευεξίας στον χώρο όπου μένω — 38%
  • Ένας ιδιωτικός σεφ για να μαγειρεύει τα γεύματά μου — 36%
  • Πολυτελείς επιλογές μεταφοράς (λιμουζίνες με σοφέρ) — 36%
  • Πολυτελή εστιατόρια (εστιατόρια με αστέρι Michelin) — 33%
  • Μια πισίνα με θέα στον ωκεανό — 32%
  • Η ευκαιρία να δοκιμάσετε κάτι νέο ή απροσδόκητο (νέο φαγητό, μια νέα εμπειρία κ.λπ.) — 30%
  • Πρόσβαση VIP σε αποκλειστικές εκδηλώσεις ή εμπειρίες (γκόλφ σε γήπεδα πρωταθλήματος, πάσες στα παρασκήνια σε συναυλίες) — 28%
  • Δυνατότητα παράλειψης γραμμής όπου κι αν βρίσκομαι — 25%
  • Ιδιωτικές ξεναγήσεις σε θεματικά πάρκα, ορόσημα, μουσεία κ.λπ. — 23%
  • Ειδικές υπηρεσίες concierge — 22%
  • Πολυτελή ψώνια σε κοντινή απόσταση — 22%
  • Να μην χρειάζεται να κάνω κράτηση ή να περιμένω τη σειρά μου — 21%
  • Γευσιγνωσία κρασιού ή σαμπάνιας σε γνωστούς αμπελώνες — 19%
  • Προσαρμοσμένα δρομολόγια προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις μου — 19%
  • Συνεδρίες γιόγκα ή διαλογισμού σε γραφικά περιβάλλοντα (στην παραλία, στα βουνά κ.λπ.) — 12%
  • Μπέιμπι σίτερ για να φροντίζει τα παιδιά — 7%