Σύνταξη tourismtoday.gr

Η Σουηδία θέλει να προστατεύσει την ταυτότητα της και γίνεται η πρώτη χώρα στον κόσμο που υποβάλλει αίτηση για εμπορικό σήμα.
Δύο χώρες στην Ευρώπη συνεχίζουν να μπερδεύουν οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο. Αυτές είναι η Σουηδία και η Ελβετία, με τη σύγχυση να έχει τις μεγαλύτερες επιπτώσεις στον τουρισμό.

Για τον λόγο αυτό, η χώρα της Σκανδιναβίας υπέβαλλε αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) για να προστατεύσει το όνομα της από διεθνή αντίγραφα που μπορεί να μπερδέψουν ανυποψίαστους ταξιδιώτες.

Καλεί τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να υποστηρίξουν την αίτηση της ώστε να μπει τέλος στα ταξιδιωτικά μπερδέματα, υπογράφοντας την ηλεκτρονική αίτηση.

Η εφαρμογή εμπορικού σήματος στοχεύει να διασφαλίσει ότι κανείς δεν θα ετοιμάζει βαλίτσες για τις σουηδικές λίμνες και δάση για να βρεθεί σε μια μακρινή πόλη με το ίδιο όνομα, αλλά χωρίς τη γοητεία της Σκανδιναβίας.

Οι Βρετανοί ταξιδιώτες, σε κάποιο σημείο, παρασύρθηκαν από δύο μέρη που έχουν το ίδιο όνομα, από το Έντμοντον στο Βόρειο Λονδίνο εναντίον του Έντμοντον του Καναδά, μέχρι τους θρυλικούς ποδοσφαιρόφιλους της Λίβερπουλ που κατέληξαν στη Λιλ του Βελγίου αντί στη Λιλ της Γαλλίας.

Σύμφωνα με την έρευνα του Visit Sweden, σχεδόν οι μισοί (45%) τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο παραδέχτηκαν ότι μπερδεύτηκαν με προορισμούς με τα ίδια ονόματα όταν σχεδίαζαν τα ταξίδια τους και το 7% ομολόγησε ότι επισκέφθηκε λάθος μέρος.

Με περισσότερους από 7,4 εκατομμύρια Βρετανούς ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για τη Σουηδία ως προορισμό, υπάρχει η δυνατότητα για πάνω από 595.000 να καταλήξουν στη λάθος Σουηδία.

«Είναι κολακευτικό το γεγονός ότι και άλλοι θέλουν να αποκαλούνται Σουηδία, αλλά θα προτιμούσαμε να υπάρχει μόνο μία. Η δική μας Σουηδία. Αυτή με τις λίμνες, τα νησιά, τα δάση και τα καλύτερα flat-pack έπιπλα στον κόσμο, λέει η Susanne Anderson, διευθύνουσα σύμβουλος του Visit Sweden.

Θέλουμε όλοι να ενωθούν μαζί μας, να υπογράψουν την αίτηση και να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν τη μία και μοναδική και αυθεντική Σουηδία».

Εμπορική σήμανση της Σουηδίας

Η Visit Sweden εντείνει τον αγώνα της, υποβάλλοντας αίτηση στο EUIPO για την κατοχύρωση του ονόματος της χώρας ως εμπορικού σήματος.

Αυτό θα διασφαλίσει ότι όταν κάποιος λέει «Σουηδία», όλοι ξέρουν ότι εννοεί την πραγματική Σουηδία αυτή όπου μπορείτε να δείτε το Βόρειο Σέλας, να απολαύσετε fika, να πάρετε στο σπίτι σας κάποιο εμβληματικό σχέδιο και ενδεχομένως να συναντήσετε ένα ή δύο ελάφια. Και το 35% των Σουηδών υποστηρίζει επίσης την ιδέα.

Και δεν είναι μόνο οι Σουηδοί που συμφωνούν. Σχεδόν οι μισοί (45%) από τους νεότερους ταξιδιώτες ηλικίας 20-32 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζουν την ιδέα της κατοχύρωσης των ονομάτων ως εμπορικών σημάτων για την αποφυγή σύγχυσης των τοποθεσιών.

Με πολλαπλές Γερμανίες, δεκάδες Αμερικανικές ήπειρους και τουλάχιστον 34 διπλές ονομασίες του Λονδίνου σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί η σαφήνεια είναι απαραίτητη.

Πώς να ξέρετε ότι έχετε φτάσει στην πραγματική Σουηδία

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να προσέχουν τα ακόλουθα σημάδια που δείχνουν ότι έχουν φτάσει στην αυθεντική Σουηδία:

  • Δωρεάν μπλε πολύτιμοι λίθοι (μιλάμε για βατόμουρα, όχι για ζαφείρια)
  • Ήσυχη πολυτέλεια (σκεφτείτε περισσότερη φύση, λιγότερη λάμψη)
  • Το δικό σας ιδιωτικό νησί (ναι, πραγματικά)
  • Ξενοδοχεία για οκτώ εποχές (οκτώ)
  • Ελευθερία για περιπλάνηση και υπέροχη μόδα

Είτε αναζητάτε ένα γαλήνιο καταφύγιο στη φύση είτε πρωτοποριακό ντιζάιν, η σκανδιαναβική χώρα φροντίζει ώστε οι ταξιδιώτες να φτάσουν στον σωστό προορισμό, την αυθεντική Σουηδία.