Με διευρυμένη προσφορά ιδιαίτερα στο τμήμα ξενοδοχείων που ποσφέρουν σχέση ποιότητας-τιμής, στοχεύει να σναπτυχθεί το καλοκαίρι του 2025, ο τουριστικός πράκτορας, κορυφαίος της Γερμανίας TUI, ειδικά στην Τουρκία, την Ελλάδα, τις Καναρίους Νήσους, την Αίγυπτο και το Ντουμπάι.
Σύμφωνα με τον Όμιλο, οι τιμές είναι πιθανό να αυξηθούν κατά 2% έως 3% συνολικά την ερχόμενη σεζόν.
Η εταιρία επιβεβαίωσε σε συνέντευξη Τύπου στο Βερολίνο ότι «πολλά ξενοδοχεία best seller στην κατηγορία value-for-money» έχουν συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα, επιβεβαιώνοντας την εμπειρία πολλών ταξιδιωτικών γραφείων μετά τη σταδιακή ενεργοποίηση των καλοκαιρινών προσφορών.
Ένα παράδειγμα είναι το TUI Suneo Palm Beach στο Μοναστήρι στην Τυνησία, άλλο το TUI Kids Club Wangerland στη Βόρεια Θάλασσα, άλλο το TUI Kids Club Roda Beach στην Κέρκυρα. Σύμφωνα με τον Jacobi, και τα τρία θέρετρα προσφέρουν «εκτεταμένες» υπηρεσίες all-inclusive και επομένως «πολύ εύκολο προγραμματισμό για οικογένειες».
Περισσότερα οικογενειακά δωμάτια και υδάτινα πάρκα
Επιπλέον, όπως και άλλοι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες, η TUI έχει εξασφαλίσει μεγαλύτερη χωρητικότητα για μεγάλα οικογενειακά δωμάτια με έως τέσσερα παιδιά και έχει προσθέσει ακόμη περισσότερα ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα στο πρόγραμμά της. «Τα υδάτινα πάρκα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών, ειδικά για τα παιδιά», λέει ο νέος CCO της TUI Stefan Baumert. Μεταξύ άλλων, έχει το βλέμμα του στο νεόδμητο Nickelodeon by Rixos στο Μπέλεκ και το Magic Life Belek.
Τα εμπορικά σήματα αναπτύσσονται έντονα
Σύμφωνα με τους Jacobi και Baumert, οι μοχλοί ανάπτυξης παραμένουν οι μάρκες ξενοδοχείων της ίδιας της εταιρείας: ένας στους τρεις παραθεριστές επιλέγει επί του παρόντος ένα ξενοδοχείο TUI στους κορυφαίους προορισμούς στη Μεσόγειο. Ως ο «μεγαλύτερος ξενοδόχος διακοπών στην Ευρώπη», η TUI θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της σε 600 ξενοδοχεία παγκοσμίως μεσοπρόθεσμα.
Εκτός από τα δύο TUI Kids Club στο Nordee και την Κέρκυρα, εξέχουσες νέες προσθήκες περιλαμβάνουν τρία TUI Blue Hotels στη Ρόδο, την Τενερίφη και το Marsa Alam. Η ιδέα του διαμερίσματος Time To Smile επεκτείνεται στην Κύπρο, την Κω και το Αλγκάρβε. Στοχεύουν επίσης παραθεριστές που γνωρίζουν τις τιμές με χαμηλή βασική τιμή χωρίς γεύματα.