Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ), με σκοπό την προβολή της τουριστικής εικόνας της περιοχής, συμμετείχε στις Β2Β συναντήσεις που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού στην γερμανική πόλη Φρανκφούρτη, το διάστημα 4-5 Δεκεμβρίου.

Ως γνωστόν, η Γερμανία είναι μια από τις κορυφαίες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, με μεγάλη δυναμική και σταθερή αύξηση των ροών μετά την πανδημία.

Ο Π.Ο.Τ.Α.Π. πρόβαλε και ανέδειξε το τουριστικό προϊόν της Πιερίας, ενώ μέσω του πλούσιου έντυπου και ψηφιακού-οπτικοακουστικού υλικού που είχε ετοιμάσει, αναδείχθηκαν οι φυσικές ομορφιές της Πιερίας και η πλούσια ιστορία, που θέτουν την Πιερία ως ένα πραγματικά μοναδικό προορισμό, που συνδυάζει την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις τουριστικές υποδομές και τα εναλλακτικά είδη τουρισμού, στη σκιά ενός παγκόσμιου μνημείου φύσης, του Ολύμπου.

Στη Γερμανία τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής εκπροσώπησε το μέλος του Δ.Σ. και Οικονομικός Διαχειριστής του Οργανισμού κ. Στέλιος Ούζας.
Στις Β2Β συναντήσεις ο κ. Στέλιος Ούζας εκπροσωπώντας τον Π.Ο.Τ.Α.Π., είχε εποικοδομητικές επαφές με γερμανικούς τουριστικούς φορείς και tour operators, όπου πρόβαλλε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού, που αποτελεί στρατηγικό άξονα στην υλοποιούμενη τουριστική πολιτική του Π.Ο.Τ.Α.Π.

Παράλληλα, ο κ. Ούζας συναντήθηκε και με τον Έλληνα Πρόξενο στην Φρανκφούρτη κ. Δημήτρη Δοχτσή με καταγωγή από την Πιερία καθώς και την Διευθύντρια του Γραφείου του Ε.Ο.Τ. στη Γερμανία κα Νικόλ Λεκανίδη με επίκεντρο της συζήτησής τους την πρόταση τρόπων και ιδεών ανάπτυξης για την ανάδειξη της Πιερίας στη γερμανική τουριστική αγορά.

Ο Π.Ο.Τ.Α.Π. συνεχίζει να επενδύσει στην ανάπτυξη συνεργειών με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και με τους Τουριστικούς Οργανισμούς της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής με στόχο την ανάδειξη του προορισμού ”Olympus Riviera” στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.