Η Tui στοχεύει στην ανάπτυξη της Ασίας, με σχέδια να υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των ξενοδοχείων σε όλη την περιοχή.
Ο όμιλος διαθέτει επί του παρόντος 18 ξενοδοχεία σε έξι χώρες της Ασίας με θέρετρα στις Μαλδίβες, την Ταϊλάνδη και τη Σρι Λάνκα να αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου Tui.
Τα πρώτα νέα έργα έχουν πλέον επιβεβαιωθεί, κυρίως με την επωνυμία Tui Blue, καθώς και την επιλογή Tui Suneo που έχουν προγραμματιστεί να ανοίξουν στην Κίνα το 2025.
Ένα νέο concept δημιουργείται επίσης για επισκέπτες που αναζητούν σύγχρονη, χαλαρή πολυτέλεια. Ένα νέο έργο σχεδιάζεται για το εμπορικό σήμα «The Mora» στο Μπαλί, το οποίο θα υλοποιηθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη εταιρεία εκδρομών στην Ευρώπη.
Ξενοδοχεία άνοιξαν στην Κίνα και τη Μαλαισία για πρώτη φορά φέτος μαζί με την επέκταση στο Βιετνάμ με το Tui Blue Berawa.
Η Tui εκπροσωπείται επίσης τώρα στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης για πρώτη φορά με τη δική της επωνυμία ξενοδοχείων, το Tui Blue Maduzi Bangkok.
Περαιτέρω νέα ανοίγματα σχεδιάζονται ήδη για το 2025 μέσω έργων σε συνεργασία με τοπικούς εταίρους υπό διαχείριση ή συμφωνίες franchise.
Ο διευθύνων σύμβουλος Sebastian Ebel δήλωσε μετά από μια επίσκεψη στην Κίνα και το Βιετνάμ: «Η Ασία είναι πολύ ελκυστική – για την Tui ως ξενοδόχος και στο μέλλον επίσης ως tour operator με πακέτα διακοπών ως εξαγωγικό χτύπημα.
«Η αυξανόμενη μεσαία τάξη, η αυξανόμενη ζήτηση για προσφορές διακοπών υψηλής ποιότητας και η δυνατότητα εφαρμογής ιδεών βιώσιμου τουρισμού καθιστούν την περιοχή στρατηγική περιοχή ανάπτυξης για τον Όμιλο Tui.
«Προσφέρουμε πακέτα διακοπών για επισκέπτες από την Ευρώπη στην Άπω Ανατολή και προσελκύουμε ταξιδιώτες από την Ασία που περνούν τις διακοπές τους στην περιοχή.
«Ως εκ τούτου, αξιοποιούμε νέες ομάδες πελατών διεθνώς, οι οποίες θα μας επιτρέψουν να επεκτείνουμε την παγκόσμια παρουσία μας. Αυτό συμβάλλει στον στόχο μας για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη με περισσότερους πελάτες και περισσότερα προϊόντα.
«Η βάση πελατών μας διευρύνεται και διανέμεται περισσότερο παγκοσμίως. Αυτό θα μας κάνει επίσης λιγότερο εξαρτημένους από την Ευρώπη, όπου η οικονομία πρόσφατα επιβραδύνθηκε».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tui holiday experiences, Peter Krueger, πρόσθεσε: «Θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε παγκοσμίως με τις 12 διαφοροποιημένες μάρκες ξενοδοχείων μας.
«Οι συνεργάτες μας στην Άπω Ανατολή εμπιστεύονται τη μεγάλη τεχνογνωσία της Tui και την ποιότητα των υπηρεσιών των ξενοδοχείων μας.
«Προσφέρουμε όλο και περισσότερα προϊόντα στην Ασία αλλά και σε επισκέπτες από την Ασία. Τα επόμενα χρόνια θα υπερδιπλασιάσουμε τον αριθμό των ξενοδοχείων μας στην περιοχή».