Ο Όμιλος Expedia και η Microsoft Corp ανακοίνωσαν μια νέα στρατηγική συνεργασία, συνδυάζοντας προγράμματα αφοσίωσης για να προσφέρουν στους χρήστες της μηχανής αναζήτησης Bing που λειτουργεί από τη Microsoft, πρόσθετες ανταμοιβές για κρατήσεις που υποστηρίζονται από την Expedia.

Εκτός από το να κερδίζουν Microsoft Rewards, οι ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση για καταλύματα στο Bing κερδίζουν επίσης ανταμοιβές μέσω των επωνυμιών του Ομίλου Expedia, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος επιβράβευσης ταξιδιού One Key σε σημεία πώλησης των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η ανακοίνωση έρχεται αμέσως μετά την εισαγωγή του Expedia Group ως Power Partner για το 2024 Inc., έναν διάσημο κατάλογο που αναγνωρίζει κορυφαίες εταιρείες B2B που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επιχειρήσεων.

Οι λύσεις Private Label της Expedia Group εξουσιοδοτούν να ταξιδέψουν για περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις μέσω κορυφαίων λύσεων τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των Rapid API και White Label Template. Μαζί με τους συνεργάτες της, η Private Label Solutions καλύπτει το διάστημα του ταξιδιού του ταξιδιώτη, προσφέροντας ξενοδοχεία, ενοικιάσεις διακοπών, πτήσεις, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και πολλά άλλα.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Expedia Group συνδυάζει την κορυφαία στον κλάδο τεχνολογία Rapid API και το πρόγραμμα επιβράβευσης ταξιδιών One Key. Μέσω του Rapid API, οι χρήστες του Microsoft Bing επωφελούνται από την απρόσκοπτη εμπειρία κρατήσεων από άκρο σε άκρο του Expedia Group με πρόσβαση σε μια ισχυρή προσφορά περισσότερων από 750.000 ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων διακοπών σε όλο τον κόσμο, ανταγωνιστικές τιμές και εξυπηρέτηση πελατών.

Η εμπειρία αγορών και κρατήσεων καταλυμάτων είναι πλέον ζωντανή σε 16 αγορές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του Καναδά, με την Expedia Group ως τον προτιμώμενο πάροχο στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Μεξικό, τη Νέα Ζηλανδία, τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία.