Η Radisson Hotel Group κατέγραψε μια χρονιά-ρεκόρ το 2024, προσθέτοντας σχεδόν 40.000 δωμάτια στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της, επιτυγχάνοντας σημαντικά επιτεύγματα και ενισχύοντας δυναμικά την παγκόσμια παρουσία της.

Η Radisson Blu διατήρησε τον τίτλο του κορυφαίου brand στην ανώτερη upscale κατηγορία στην Ευρώπη για 13η συνεχόμενη χρονιά, ενώ ο Όμιλος εδραιώθηκε ως ηγέτης και στον τομέα των upscale resorts στην περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική).

Ο Elie Younes, Executive Vice President και Global Chief Development Officer της Radisson Hotel Group, σημείωσε σχετικά:

«Παρά τις παγκόσμιες γεωπολιτικές ανακατατάξεις το 2024, πετύχαμε μια εξαιρετική χρονιά χάρη στη διαρκή δέσμευσή μας να εξυπηρετούμε τους δύο βασικούς μας πελάτες: τον επισκέπτη και τον ιδιοκτήτη. Το 2025, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες και δυνατότητες για όλους τους ενδιαφερόμενους, ενισχύοντας τα υπάρχοντα segments και συνεργασίες, ενώ παράλληλα θα διερευνούμε νέες επιχειρηματικές προοπτικές. Είμαστε βαθιά ευγνώμονες στους ιδιοκτήτες, συνεργάτες, μετόχους και στις αφοσιωμένες ομάδες μας, των οποίων η εμπιστοσύνη και υποστήριξη καθιστούν δυνατή τη συλλογική μας επιτυχία».

Με ένα ξεκάθαρο όραμα για ανάπτυξη, όπως περιγράφεται στο πλάνο μετασχηματισμού της Radisson Hotel Group, ο Όμιλος κατάφερε να καταγράψει τις ακόλουθες επιτυχίες κατά τη διάρκεια του 2024:

Από την ίδρυσή της το 2018, η Radisson Collection γνώρισε εντυπωσιακή ανάπτυξη, φτάνοντας το 2024 σχεδόν τα 70 ξενοδοχεία και επεκτείνοντας δυναμικά το χαρτοφυλάκιό της σε κορυφαίους προορισμούς. Σημαντικά ορόσημα της χρονιάς περιλαμβάνουν τις πρώτες υπογραφές συμφωνιών για Radisson Collection ξενοδοχεία στο Παρίσι και τη Μαδρίτη, την τρίτη ιδιοκτησία Radisson Collection στο Ριάντ, καθώς και τα εμβληματικά εγκαίνια ξενοδοχείων στη Ρώμη (Ιταλία) και στη Σριναγκάρ (Ινδία).

Το Radisson Collection στο Παρίσι στεγάζεται στο εμβληματικό και διατηρητέο κτήριο Haussman, μόλις λίγα βήματα από το Μουσείο του Λούβρου και τη Le Marais, μία από τις πιο ατμοσφαιρικές γειτονιές της πόλης. Στη Μαδρίτη, το Radisson Collection θα κάνει το ντεμπούτο του στο ιστορικό κτήριο Generali, στην οδό Alcala, μία από τις πιο φημισμένες λεωφόρους της ισπανικής πρωτεύουσας, στην περίφημη περιοχή Canalejas.

Σε συνεργασία με την PPHE Hotel Group, η Radisson Hotel Group εγκαινίασε τον Μάιο το art’otel London Hoxton. Το ξενοδοχείο, που βρίσκεται στη ζωντανή συνοικία Hoxton, συνδυάζει εντυπωσιακά έργα τέχνης του Signature Artist D*Face με πρωτοποριακό design, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας. Στις αρχές του 2025, ο Όμιλος αναμένεται να λανσάρει το brand και στην ιταλική αγορά, με το άνοιγμα του πρώτου art’otel στη Ρώμη, διευρύνοντας την παρουσία του στην Ευρώπη.

Η Radisson Blu σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη το περασμένο έτος, με πάνω από 20 νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυναμική της στις περιοχές EMEA και APAC (Asia Pacific). Αυτή η επέκταση περιλαμβάνει ανοίγματα και συμφωνίες που διαμόρφωσαν εκ νέου τον ορίζοντα εμβληματικών πόλεων, όπως η Καζαμπλάνκα (Μαρόκο), όπου το νέο ξενοδοχείο δεσπόζει στη νεοσύστατη χρηματοοικονομική συνοικία της πόλης. Παράλληλα, το νεόκτιστο ξενοδοχείο στο Κονακρί αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την πρωτεύουσα της Γουινέας, καθώς και μια κομβική προσθήκη στο διαρκώς αναπτυσσόμενο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου στη Δυτική Αφρική.

Η Radisson RED συνέχισε τη δυναμική της επέκταση σε νέες αγορές όπως το Ντανάνγκ (Βιετνάμ), το Βερολίνο (Γερμανία), το Όκλαντ (Νέα Ζηλανδία), το Βιεντιάν (Λάος) και η Αμπούτζα (Νιγηρία). Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η είσοδος της στην Ιρλανδία με το άνοιγμα του Radisson RED Galway, το οποίο βρίσκεται στη νέα γειτονιά Crown Square, σε κοντινή απόσταση από το κέντρο του Γκάλγουεϊ. Επιπλέον, το Radisson RED Phuket Patong Beach, που απέχει μόλις 200 μέτρα από την εμβληματική παραλία Patong, σηματοδοτεί την πρεμιέρα της μάρκας στην Ταϊλάνδη. Ξεχωρίζει για την καινοτόμο εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρει, συμπεριλαμβανομένου και του δικού του ραδιοφωνικού σταθμού RED.

Η Radisson Individuals, που λανσαρίστηκε το 2020, εξελίχθηκε σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην περιοχή APAC, με σχεδόν 15 νέες προσθήκες το 2024. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται ξενοδοχεία σε Ουνταϊπούρ και Σάκετ του Νότιου Δελχί (Ινδία), ενισχύοντας την παρουσία της στην ασιατική αγορά.

Στην EMEA, η μάρκα συνέχισε την επέκτασή της με νέα ξενοδοχεία σε Ομάν, Σαρδηνία, Τουρκία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζουν τα ανοίγματα στο Σάρεϊ και στο Μπόλτον, όπου το ξενοδοχείο βρίσκεται εντός του γηπέδου της Bolton Wanderers Football Club, στην καρδιά της Βορειοδυτικής Αγγλίας, αποτελώντας έναν ξεχωριστό προορισμό για τους επισκέπτες.

Προς το τέλος του έτους, ο Όμιλος προχώρησε σε rebranding της μεσαίας κατηγορίας lifestyle μάρκας prizeotel, η οποία πλέον ονομάζεται Prize by Radisson. Νέα ξενοδοχεία ανακοινώθηκαν στο Γκντανσκ (Πολωνία) και το Βερολίνο (Γερμανία), σηματοδοτώντας μια καθοριστική στιγμή στη στρατηγική ανάπτυξης της μάρκας.

Με πάνω από 150 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, η Radisson Hotel Group έχει εδραιωθεί ως ηγέτης στον κλάδο των upscale resorts. Νέα ανοίγματα και συμφωνίες ανακοινώθηκαν σε ειδυλλιακούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας προσθήκης στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου στο Μαυρίκιο. Το νέο ξενοδοχείο βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία, κατά μήκος της μαγευτικής ανατολικής ακτής του νησιού, προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία διαμονής.

Καθώς προχωράμε στο 2025, η Radisson Hotel Group θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε στρατηγικές γεωγραφικές επεκτάσεις, επιλέγοντας την κατάλληλη μάρκα και λύση για κάθε αγορά και δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες για όλους τους ενδιαφερόμενους.

Δείτε το πλήρες βίντεο σχετικά με την Ενημέρωση της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=69bJ-D67bVo