Η On the Beach ανακοίνωσε αύξηση 10% στην αξία συναλλαγών (TTV) για το καλοκαίρι του 2025, διατηρώντας την ανοδική της πορεία μετά από ένα ρεκόρ πωλήσεων το 2024.

Στην τελευταία ενημέρωσή της, η εταιρεία τόνισε ότι οι κρατήσεις για ταξίδια από Μάρτιο έως Ιούνιο 2025 είναι αυξημένες κατά 17% σε σχέση με πέρυσι, υποδηλώνοντας ότι η ζήτηση για διακοπές, ειδικά μέσω της On the Beach, παραμένει ισχυρή παρά τις γενικότερες καταναλωτικές τάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ανάπτυξη μέσω στρατηγικών κινήσεων και διεθνούς επέκτασης

Η εταιρεία επενδύει σε νέες τεχνολογίες και έχει επεκτείνει τη στρατηγική της με πακέτα διακοπών πόλης, τα οποία έχουν σημειώσει ταχεία ανάπτυξη, καλύπτοντας πλέον 70 προορισμούς.

Παράλληλα, η διεθνής επέκταση της On the Beach μέσω της πώλησης πακέτων διακοπών στην Ιρλανδία προχωρά με επιτυχία, ενισχυμένη από την πρώτη στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια τον περασμένο μήνα.

Συνεργασία με τη Ryanair και αισιοδοξία για το μέλλον

Ένας από τους παράγοντες που συνέβαλαν στην ανάπτυξη της εταιρείας είναι η συμφωνία με τη Ryanair, που επιτρέπει στην On the Beach να προσφέρει πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας ως μέρος των πακέτων διακοπών της.

Ο CEO της εταιρείας, Shaun Morton, δήλωσε:

“Είμαι ικανοποιημένος με την ισχυρή ανάπτυξη της On the Beach, καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες μάς εμπιστεύονται για τις διακοπές τους. Η ζήτηση για πακέτα πόλης είναι ιδιαίτερα υψηλή, με προορισμούς όπως το Άμστερνταμ, το Παρίσι και η Κρακοβία να είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Επιπλέον, η πρώτη διαφημιστική μας καμπάνια στην Ιρλανδία οδήγησε σε σημαντική αύξηση των κρατήσεων τόσο για πακέτα πόλης όσο και για παραθαλάσσιες διακοπές.

Με βάση την επιτυχία αυτών των στρατηγικών κινήσεων και τη συνεχή ανάπτυξη του πυρήνα των υπηρεσιών μας, είμαι βέβαιος ότι το καλοκαίρι του 2025 θα είναι σαφώς καλύτερο από το 2024, με τα οικονομικά μας αποτελέσματα να συμβαδίζουν με τις προβλέψεις της αγοράς”.