Το δεύτερο all-day συνέδριο του Skroutz έρχεται να παρουσιάσει καινοτόμα εργαλεία και χρήσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη των εμπόρων και των brands

Το all-day συνέδριο του Skroutz, του δημοφιλέστερου marketplace στην Ελλάδα, επιστρέφει για δεύτερη φορά με στόχο να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις και να παρουσιάσει καινοτόμα εργαλεία στους συνεργάτες του, εμπόρους και brands.

Εδώ και 20 χρόνια, το Skroutz στηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις επενδύοντας σε πρωτοποριακά εργαλεία προκειμένου να βοηθήσει την ανάπτυξή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να διευρύνει τις ευκαιρίες πωλήσεων τους μέσα από την επέκταση της πλατφόρμας σε νέες αγορές.

Το Power of e-Commerce by Skroutz θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025 στις 10:00π.μ. και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παρακολουθήσουν διαδικτυακά από το κανάλι του Skroutz στο YouTube.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα καθώς και την ατζέντα του συνεδρίου μπορείτε να βρείτε εδώ.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και κορυφαία brands, με στόχο την ενημέρωσή τους για τις νέες παγκόσμιες αγορές και την παρουσίαση των πιο καινοτόμων εργαλείων στον χώρο του e-Commerce. Επιπλέον, διακεκριμένοι ομιλητές από δημοφιλή brands και ιδιοκτήτες ελληνικών καταστημάτων θα μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, θα αναπτυχθούν παράλληλα δύο ξεχωριστές θεματικές ενότητες, μία για τους εμπόρους/καταστήματα και μία για τα brands:

  • Στην ενότητα Merchants, οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου θα ανακαλύψουν τη δυναμική των marketplaces παγκοσμίως και τα διαφημιστικά εργαλεία του Skroutz, τα οποία μετατρέπουν την επισκεψιμότητα της πλατφόρμας σε πωλήσεις. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν τα Skroutz Wallet και Skroutz Pay, τα οποία ενισχύουν τη ρευστότητα των συνεργατών και κατ’ επέκταση τις επενδύσεις των καταστημάτων στο e-commerce.
  • Στην ενότητα Brands, θα αναλυθούν στρατηγικές προσαρμογής στο απαιτητικό περιβάλλον του online εμπορίου και ο ρόλος του Skroutz στη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους. Στελέχη της εταιρείας θα παρουσιάσουν πώς τα δεδομένα, τα retail media και οι εμπορικές ενέργειες βοηθούν τα brands να ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά και να πετύχουν σημαντική ανάπτυξη.

Σχετικά με το Skroutz

Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.

Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 28 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz.
Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της.

H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 600 εργαζομένους, ενώ μετά από 20 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. επισκέψεις.

LinkedIn: linkedin.com/company/skroutz-gr/
Instagram: https://www.instagram.com/skroutz.official/
Tik-Tok: tiktok.com/@skroutz_official
Facebook: facebook.com/Skroutz.gr/
YouTube: youtube.com/@skroutzgr
Twitter: twitter.com/skroutzit