
Η Hyatt Hotels Corporation ανακοίνωσε το άνοιγμα των Hyatt Place Leeds και Hyatt House Leeds, ενισχύοντας την παρουσία της στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της στην περιοχή Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής, μετά τη Γερμανία και την Ισπανία.
Με σχέδια για αύξηση του χαρτοφυλακίου της στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 30% έως το 2026, η Hyatt επιδιώκει να προσθέσει πάνω από 1.000 δωμάτια, ανταποκρινόμενη στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για υψηλής ποιότητας φιλοξενία.
Νέα Openings: Hyatt Place Leeds & Hyatt House Leeds
Το Hyatt Place Leeds (217 δωμάτια) και το Hyatt House Leeds (88 δωμάτια) προσφέρουν έναν καινοτόμο, διπλής επωνυμίας σχεδιασμό, που συνδυάζει:
• Το Hyatt Place, το οποίο εξυπηρετεί ταξιδιώτες πολλαπλών δραστηριοτήτων, προσφέροντας σύγχρονες ανέσεις και εξυπηρέτηση που εστιάζει στη λειτουργικότητα.
• Το Hyatt House, σχεδιασμένο για παρατεταμένες διαμονές, με διαμερίσματα τύπου home-away-from-home, κουζίνες και ευρύχωρους χώρους διαβίωσης.
Οι κοινές υπηρεσίες περιλαμβάνουν 24ωρο γυμναστήριο, μπαρ και marketplace, meeting spaces, το Azotea rooftop bar και το Zoom restaurant, τα οποία στοχεύουν να προσελκύσουν τόσο τους επισκέπτες όσο και τους ντόπιους.
Επεκτάσεις της Hyatt στο Λονδίνο & το Ηνωμένο Βασίλειο
Η Hyatt συνεχίζει δυναμικά με δύο σημαντικά openings στο Λονδίνο:
• Hyatt Place London Paddington – Το τρίτο Hyatt Place στη βρετανική πρωτεύουσα, με 87 δωμάτια, σχεδιασμένο για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.
• Hyatt Regency London Olympia – Το πέμπτο Hyatt Regency στο Λονδίνο, στεγασμένο σε ένα ιστορικό Art Deco κτίριο με πάνω από 200 δωμάτια, ιδανικό για επισκέπτες που αναζητούν πολυτέλεια και άνεση.
Η ανάπτυξη αυτή θα δημιουργήσει πάνω από 250 νέες θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο τα επόμενα δύο χρόνια.
Οι Στρατηγικές Κινήσεις που Οδηγούν την Ανάπτυξη της Hyatt στο Ηνωμένο Βασίλειο
• Αύξηση της ζήτησης για business travel & MICE τουρισμό
Το τελευταίο τρίμηνο του 2024, η Hyatt κατέγραψε αύξηση 5% στις εταιρικές κρατήσεις, με τα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου να δέχονται πάνω από 7.000 αιτήματα για συνέδρια και επαγγελματικές εκδηλώσεις.
• Επέκταση του loyalty προγράμματος World of Hyatt
Η εξαγορά του Mr & Mrs Smith το 2023 έδωσε πρόσβαση σε πάνω από 1.000 boutique & luxury ξενοδοχεία, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της Hyatt σε 20 νέες χώρες και αυξάνοντας τα μέλη του προγράμματος στα 54 εκατομμύρια στο τέλος του 2024.
• Στοχευμένη ανάπτυξη σε δυναμικές πόλεις
Η Hyatt αναζητά ευκαιρίες σε Οξφόρδη, Κέιμπριτζ, Λίβερπουλ, Νιούκαστλ, Γλασκώβη, Κάρντιφ, Γιορκ, Μπαθ, Δουβλίνο και Μπέλφαστ, ενισχύοντας την παρουσία της σε σημαντικούς τουριστικούς και επιχειρηματικούς προορισμούς.
Το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει βασική αγορά ανάπτυξης για την Hyatt, με το brand να επεκτείνει συνεχώς την παρουσία του σε στρατηγικά επιλεγμένες τοποθεσίες, διατηρώντας τη δέσμευσή του στην παροχή ποιοτικής φιλοξενίας.