
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σημαντική άνοδο αναμένεται να καταγράψουν φέτος τα ταξίδια περιπέτειας. Οι αποδράσεις με την αδρεναλίνη στα ύψη πρόκειται να εκτοξευτούν, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Spike Insight που παρουσιάστηκε στο συνέδριο Adventure Travel Networking 2025.
- Περίπου οι μισοί (52%) πάροχοι τουρισμού περιπέτειας έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για την επιχείρηση τους τις τελευταίες εβδομάδες, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι (34%).
- Μόνο το 14% ήταν λιγότερο σίγουρο για τις κρατήσες την περίοδο 2025/2026.
Ποια γενιά προτιμάει τα ταξίδια περιπέτειας
Οι τουρίστες ηλικίας 50-60 ετών επιλέγουν περισσότερο τις αποδράσεις adventures. Αυτό οφείλεται στο ότι έχουν πολλά χρήματα να ξοδέψουν και τα ταξίδια είναι αδιαπραγμάτευτη αγορά για αυτούς.
Τα εύπορα άτομα αυτής της ηλικίας που λαχταρούν μια πιο καθηλωτική εμπειρία με γρήγορο ρυθμό, θα οδηγήσουν την άνοδο.
Ποιο είναι το προφίλ του τουρίστα περιπέτειας
- Ταξιδεύουν για να ακολουθήσουν χόμπι και να βιώσουν πλούσιες, γεμάτες δραστηριότητες διαδρομές.
- Κάνουν ταξίδια πιο συχνά σε σχέση με άλλους παραθεριστές.
- Κάνουν 3-4 αποδράσεις ετησίως, σε σύγκριση με μία φορά το χρόνο για όλους τους τουρίστες.
- Πολύ λίγοι κάνουν διακοπές κάθε δύο ή τρία χρόνια.
- Ο προορισμός είναι βασικός παράγοντας κράτησης, με την τιμή να ακολουθεί.
Οι top προορισμοί adventures
Οι καθιερωμένοι προορισμοί περιπέτειας Ιταλία, Γαλλία και Ινδία είναι αυτοί που ξεχωρίζουν ως κορυφαίοι σε πωλήσεις φέτος.
Η Ιαπωνία, η Μποτσουάνα και η Ναμίμπια συνεχίζουν να κερδίζουν δυναμική. Ωστόσο, η αναδυόμενη έλξη της Δυτικής Αφρικής τραβάει πραγματικά την προσοχή, προσφέροντας στους ταξιδιώτες φρέσκιες, ανεξερεύνητες εμπειρίες.
Τάσεις δαπανών μάρκετινγκ παρόχων
Οι επωνυμίες ταξιδιών περιπέτειας αυξάνουν τις διαφημιστικές δαπάνες, με την τηλεόραση να πρωτοστατεί.
Κορυφαίες επωνυμίες όπως το Intrepid, το Exodus και το Explore επενδύουν πολλά σε κανάλια, ενισχύοντας τον ρόλο τους στη δημιουργία επωνυμίας και αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς.