• Ένα μοναδικό και ταχέως αναπτυσσόμενο πρόγραμμα επιβράβευσης που συνδυάζει διαμονές σε προνομιακές τιμές και exclusive εμπειρίες.
  • Άμεση πρόσβαση σε περισσότερα από 5.600 ξενοδοχεία και resorts, σε περισσότερα από 45 brands που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες από οικονομικά έως πολυτελή, και πάνω από 7.700 πακέτα Limitless Experiences έχουν πουληθεί παγκοσμίως.
  • Ένα δυναμικό εργαλείο κρατήσεων και ενίσχυσης της αφοσίωσης των επισκεπτών, που καλλιεργεί ισχυρότερες σχέσεις, βελτιώνει την εμπειρία φιλοξενίας και δημιουργεί αξία για ιδιοκτήτες, εργαζομένους και επισκέπτες.
  • Η φιλοξενία μετατρέπεται σε πιστότητα: πάνω από 110 συνεργάτες σε τομείς, όπως οι μετακινήσεις, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και η ψυχαγωγία, προσφέροντας προστιθέμενη αξία και μοναδικές εμπειρίες στα μέλη του προγράμματος.

Η Accor, ανακοινώνει ότι το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης ALL, ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια μέλη – μια απόδειξη της δυναμικής ανάπτυξης και απήχησής του σε ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

Ως ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας παγκοσμίως, το ALL προσφέρει αποκλειστική πρόσβαση σε δωμάτια ξενοδοχείων στις καλύτερες τιμές, μοναδικές εμπειρίες και μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα κρατήσεων σχεδιασμένη να εμπλουτίζει τις premium και lifestyle επειρίες των μελών του τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τη διαμονή στο ξενοδοχείο.

Η αποστολή του είναι να ενισχύσει την επισκεψιμότητα και τα άμεσα έσοδα για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, παρέχοντας παράλληλα ασυναγώνιστες επιλογές στους επισκέπτες της Accor και ενδυναμώνοντας τα μέλη να ζήσουν με πάθος μέσα από ποικίλες ανταμοιβές, υπηρεσίες και εμπειρίες.

Η Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer της Accor, αναφέρει: “Είναι μεγάλη μας χαρά να γιορτάζουμε αυτό το ορόσημο, καλωσορίζοντας το μέλος υπ’ αριθμόν 100 εκατομμύρια στο πρόγραμμα πιστότητάς μας. Αυτό το επίτευγμα υπογραμμίζει τη δύναμη του ALL, το οποίο, σε συνδυασμό με την πλατφόρμα κρατήσεών μας, αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες μας.

Μόλις πέντε χρόνια από το επιτυχημένο του λανσάρισμα, το ALL έχει αποδειχθεί πολύτιμο εργαλείο για την ενίσχυση της σχέσης με τους επισκέπτες και την αύξηση της πιστότητας των πελατών.
Συνεχίζοντας να καινοτομούμε, το ALL βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας, παρέχοντας σταδιακή ανάπτυξη για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τον Όμιλο. Με 100 εκατομμύρια μέλη – τα οποία διαρκώς αυξάνονται – το ALL επαναπροσδιορίζει την έννοια της πιστότητας, ξεκλειδώνοντας ατελείωτες δυνατότητες σε κάθε ταξίδι”.

Πέντε χρόνια εντυπωσιακής ανάπτυξης

Από την έναρξη λειτουργίας του το 2019 έως σήμερα, το ALL έχει καθιερωθεί ως ένας ισχυρός μηχανισμός ανάπτυξης και βασικός μοχλός επιχειρηματικής απόδοσης, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα των brands του Ομίλου, την εμπειρία των επισκεπτών και τη οικονομική απόδοση για τον Όμιλο και τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων του.

Κατά μέσο όρο:

  • Τα μέλη ALL ξοδεύουν περισσότερο από το διπλάσιο σε σχέση με τα μη-μέλη.
    Ο αριθμός των μελών διπλασιάστηκε μέσα σε πέντε χρόνια, με 11 εκατομμύρια νέα μέλη να προστίθενται μόνο το 2024.
  • Οι κρατήσεις μέσω της εφαρμογής του ALL αυξήθηκαν κατά 45% σε σύγκριση με το 2023.
  • Έρευνα του 2025 που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερα από 5.300 μέλη δείχνει σημαντική αγάπη και εκτίμηση για το πρόγραμμα και, κατ’ επέκταση, για τα ξενοδοχειακά brands. Πρόσφατα δεδομένα καταγράφουν υψηλό επίπεδο προτίμησης στο brand, με βαθμολογία 7,8 στα 10.

Περισσότερο από ένα πρόγραμμα πιστότητας – Μία πλατφόρμα εμπειριών σε όλο τον κόσμο

Το ALL ξεπερνά τα παραδοσιακά προγράμματα επιβράβευσης, δημιουργώντας ένα συνδεδεμένο lifestyle οικοσύστημα που μεταμορφώνει τη φιλοξενία, τα ταξίδια και την ψυχαγωγία. Ενισχύοντας τη σύνδεση μεταξύ ξενοδοχείων, εμπειριών και ψυχαγωγίας, το ALL εμπλουτίζει την καθημερινότητα των μελών του.

  • 7.700 πακέτα Limitless Experiences έχουν πωληθεί παγκοσμίως, από τοπικές πολιτιστικές εμπειρίες έως αποκλειστική πρόσβαση σε κορυφαία αθλητικά και μουσικά events σε χώρους όπως στο Accor Arena στο Παρίσι και στο Accor Stadium στο Σίδνεϊ.
  • Περισσότερες από 110 συνεργασίες στους τομείς των ταξιδιών, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της ασφάλισης, των αγορών και πολλών άλλων, προσφέρουν απαράμιλλα προνόμια και ανταμοιβές. Το 2025, το ALL αναμένεται να προσθέσει έως και 15 νέες συνεργασίες στο χαρτοφυλάκιό του.
  • Απόλυτη διασύνδεση με το χαρτοφυλάκιο brands της Accor (Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Mama Shelter, The Hoxton, Novotel, ibis, κ.ά.), εξασφαλίζοντας στα μέλη την ιδανική διαμονή στην καλύτερη τιμή.
  • Συμβαδίζοντας με τη σταθερή δέσμευση της Accor στη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη φιλοξενία, το ALL προωθεί ενεργά φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές μέσω ουσιαστικών εμπειριών και πρωτοβουλιών. Το 2023, το ALL συνεργάστηκε με τον οργανισμό Dift, δίνοντας τη δυνατότητα στα μέλη να δωρίσουν τους Reward πόντους τους για την υποστήριξη σημαντικών σκοπών – με εντυπωσιακό αποτέλεσμα τη δωρεά 11 εκατομμυρίων πόντων. Για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον θετικό αντίκτυπο παγκοσμίως, το ALL εισήγαγε το πρόγραμμα “Skip the Clean”, επιβραβεύοντας τα μέλη με Reward πόντους και συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των ξενοδοχείων – εξοικονομώντας νερό, περιορίζοντας τη χρήση απορρυπαντικών και παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής των σεντονιών και των πετσετών.

Το ALL ενσαρκώνει το όραμα και την υπόσχεση φιλοξενίας της Accor: προσφέροντας ευκολία, άνεση, αξία και συναίσθημα για όλους, παντού και πάντα.

Περισσότερα για την Αccor

H Αccor, αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες σε περισσότερες από 110 χώρες με 5.600 ξενοδοχειακές μονάδες και 10.000 F&B venues, εγκαταστάσεις ευεξίας και ευέλικτους χώρους εργασίας. Ο Όμιλος διαθέτει ένα από τα πιο ποικίλα οικοσυστήματα φιλοξενίας το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα από 45 ξενοδοχειακά brands, από πολυτελή μέχρι οικονομικά, καθώς και lifestyle με την Ennismore. Το ΑLL, η πλατφόρμα κρατήσεων και το πρόγραμμα αφοσίωσης, ενσωματώνει την υπόσχεση της Accor κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή στο ξενοδοχείο και δίνει στα μέλη της πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες. Η Accor είναι επικεντρωμένη στην προώθηση θετικής δράσης μέσω της επιχειρηματικής ηθικής και ακεραιότητας, του υπεύθυνου τουρισμού, της βιώσιμης ανάπτυξης, της διάδρασης με την τοπική κοινότητα, της ποικιλομορφίας και της συμπερίληψης. Η αποστολή της Accor αντικατοπτρίζεται στον σκοπό του Ομίλου: Πρωτοπορία στην τέχνη της υπεύθυνης φιλοξενίας, σύνδεση πολιτισμών, με εγκάρδια φροντίδα. Η Accor SA, η οποία ιδρύθηκε το 1967 και εδρεύει στη Γαλλία. Συμπεριλαμβανόμενος στον δείκτη CAC 40 ο Όμιλος είναι δημόσια εισηγμένος στο χρηματιστήριο Euronext Paris (κωδικός ISIN: FR0000120404) και στην αγορά OTC (Ticker: ACCYY) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το group.accor.com ή ακολουθήστε την Accor σε Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram και TikTok.

Περισσότερα για το ALL

Το ALL είναι μια πλατφόρμα κρατήσεων και πρόγραμμα επιβράβευσης που εκφράζει την υπόσχεση της Accor τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά από τη διαμονή στο ξενοδοχείο. Μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής ALL.com, οι ταξιδιώτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε απαράμιλλες επιλογές διαμονής σε περισσότερα από 45 brands της Accor σε 110 χώρες, πάντα στην καλύτερη τιμή. Το πρόγραμμα επιβράβευσης ALL προσφέρει στα μέλη του μια ευρεία γκάμα ανταμοιβών, υπηρεσιών και εμπειριών σε συνεργασία με περισσότερους από 100 κορυφαίους συνεργάτες. Το ALL υποστηρίζει καθημερινά τα μέλη του, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ζήσουν το πάθος τους με πάνω από 5.000 events παγκοσμίως κάθε χρόνο, από τοπικές δραστηριότητες και masterclasses με chefs μέχρι, μεγάλα αθλητικά γεγονότα και πολυαναμενόμενες συναυλίες. Το ALL είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης που προτιμούν οι ταξιδιώτες. Ανακαλύψτε το ALL.com.