Σύμφωνα με το skai.gr, αν και η βρετανική αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της δεν θέλησε να σχολιάσει τη φύση του προβλήματος που παρουσιάσθηκε στα συστήματά της, ούτε να διευκρινίσει τις διαστάσεις του.
Η εταιρεία προτρέπει τους πελάτες της μέσω εκπροσώπου της να κάνουν διαδικτυακό check in πριν φθάσουν στο αεροδρόμιο.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιβάτες σχολιάζουν περιπαικτικά και εκφράζουν τα παράπονά τους για τις καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί παραμένοντας για πολλές ώρες στα αεροδρόμια πριν μπορέσουν να επιβιβασθούν.