Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε η Ryanair. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 91% των πάνω από 60,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Σεπτέμβριο
- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 10.8 εκατομμύρια πελάτες τον Σεπτέμβριο, με το 91% των 60,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanairεξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Σεπτέμβριος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 92% | 91% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.71 | 1.32 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.56 | 0.53 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |