Η Emirates παρουσίασε πρόσφατα τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας με τίτλο «Hello Tomorrow».
Η καμπάνια της Emirates με τίτλο «Harmony» προσκαλεί τους συμμετέχοντες να αλληλεπιδρούν με μια ειδικά σχεδιασμένη μουσική σύνθεση, η οποία έχει δημιουργηθεί από επαγγελματίες μουσικούς που παίζουν παραδοσιακά όργανα από όλο τον κόσμο, όπως άρπα, τύμπανο Taiko, μπάσο, σαξόφωνο, shekere, oudht και Ινδικό φλάουτο.
Οι επισκέπτες του site, όπου παρουσιάζεται η καμπάνια μπορούν να περιηγηθούν στις διάφορες μουσικές διασκευές και να τις αναδιαμορφώσουν, δημιουργώντας διαφορετικές εκδοχές της παρτιτούρας. Η σύνθεση της μουσικής έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε η οποιαδήποτε σύνθεση οργάνων και τόνων, να οδηγεί σε άριστο μουσικό αποτέλεσμα.
Επιπλέον, οι fans της νέας καμπάνιας έχουν τη δυνατότητα να αναδείξουν το δικό τους ταλέντο, ηχογραφώντας ή μαγνητοσκοπώντας μία μουσική σύνθεση ή μουσικό βίντεο, αντίστοιχα, το οποίο στη συνέχεια θα «ανεβάσουν» στην ενότητα Harmony Gallery. Οι μουσικές συνθέσεις που θα εντυπωσιάσουν τους κριτές της Emirates θα ανέβουν στο αποκλειστικό κανάλι που έχει δημιουργήσει η αεροπορική εταιρεία στο YouTube.
Μόλις τα αρχεία ήχου ή βίντεο ανέβουν στο site του Harmony, ο αποστολέας θα λάβει ένα email που περιέχει ένα σύνδεσμο που παραπέμπει στην ενότητα Harmony Gallery. Από τη συγκεκριμένη ενότητα, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να μοιράζεται τα αρχεία μέσω Facebook, Twitter και e-mail.
Η πλατφόρμα επικοινωνίας «Hello Tomorrow» λανσαρίστηκε παγκοσμίως στις 2 Απριλίου 2012 και η προβολή της περιλαμβάνει έντυπες καταχωρήσεις, τηλεοπτικές και ψηφιακές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων πινακίδων εξωτερικού χώρου στην Times Square της Νέας Υόρκης και στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου.