Το ένα τρίτο των online ταξιδιωτικών κρατήσεων στον κόσμο που πραγματοποίησαν οι Γάλλοι έγινε μέσω κινητών συσκευών το δεύτερο τρίμηνο του 2016, σε σύγκριση με το 24% την ίδια περίοδο το 2015. Συγκεκριμένα, το 20% αφορούσε κρατήσεις για τα ξενοδοχεία, το 18% για τις επισκέψεις και 12% για τις πτήσεις.

Μάλιστα, τα Smartphones ενίσχυσαν σημαντικά τις κρατήσεις μέσω κινητών, σύμφωνα με μελέτη της γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας Criteo.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την περίοδο Νοεμβρίου 2014 και Ιουνίου του 2016 αποκαλύπτουν ότι ο υπολογιστής εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό για τις ταξιδιωτικές κρατήσεις, σε βαθμό που ο χρήστης του Διαδικτύου περιηγείται από τη μία οθόνη στην άλλη. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι τα smartphones θα υπερισχύσουν των tablets, τα οποία μειώνονται σημαντικά σε σύγκριση με τις κρατήσεις μέσω κινητών.

Ειδικότερα, στη Γαλλία, το ποσοστό που καταλαμβάνει η χρήση του smartphone στις απευθείας online κρατήσεις είναι 14% για τις πτήσεις και τα ξενοδοχεία, και 12% για τα ξενοδοχεία. Συνολικά, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων μέσω tablets, το 23% αυτών έγιναν σε κινητές συσκευές τον Ιούνιο του 2016, γεγονός που αποτελεί αύξηση της τάξης του 10%.

Οι ειδικοί αναμένουν ότι οι κρατήσεις μέσω κινητών είναι πιο σημαντικές από ποτέ κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016, οδηγούμενες από σημαντική ετήσια αύξηση, ιδιαίτερα για τις πτήσεις.

Όπως ήταν αναμενόμενο, εκείνοι που χρησιμοποιούν περισσότερο τα smartphones τους για κρατήσεις είναι ηλικίας κάτω των 44 ετών.

Τα smartphones έχουν προσαρμοστεί στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, με σχεδόν το ένα τρίτο εξ αυτών να γίνονται μέσω smartphone μόνο δύο ημέρες νωρίτερα. Επιπλέον, τα τελευταία δύο χρόνια, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που έχουν επενδύσει σε κινητές εφαρμογές έχουν παρατηρήσει μια σταθερή αύξηση των κρατήσεων τους, από το 12% στο 54%.

Τέλος, συνίσταται στους τουριστικούς πράκτορες ως εκ τούτου να συνεχίσουν να επενδύουν και να αναπτύσσουν τις προσπάθειές τους σε περιβάλλον smartphone, να προσαρμόσουν τις εμπειρίες μέσω κινητών στις ανάγκες των νέων ταξιδιώτες, και να αναπτύσσουν το χαρακτηριστικό «εδώ και τώρα» για να μπορούν να εκμεταλλευτούν τις σύντομες διαμονές.