Tα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Οκτωβρίου ανακοίνωσε η Ryanair . Πιο συγκεκριμένα:
- Το 89% των περισσότερων από 60,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Οκτώβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών)
- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 5,000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών
Ο RobinKiely της Ryanair δήλωσε:
“HRyanair μετέφερε πάνω από 10.9 εκατομμύρια πελάτες τον Οκτώβριο , με το 89% των 60,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “AlwaysGettingBetter”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Οκτώβριος | 2015 | 2016 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 92% | 89% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.83 | 1.40 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.53 | 0.20 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |