Η Vodafone απέσπασε την υψηλότερη διάκριση σε δύο κατηγορίες βραβείων στο πλαίσιο του νέου θεσμού «Business IT Excellence Awards» για πρωτοβουλίες που αφορούν στην ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων ΙΤ για τη βελτιστοποίηση της παροχής προϊόντων και υπηρεσιών προς τον πελάτη καθώς και στην αξιοποίηση της τεχνολογίας κινητής επικοινωνίας για την εφαρμογή και λειτουργία του προγράμματος της Τηλεϊατρικής.

Η πρώτη διάκριση στην κατηγορία «Έργα Μεγάλης Κλίμακας» αφορά στη βράβευση έργου εκσυγχρονισμού των συστημάτων ΙΤ το οποίο υπήρξε το μεγαλύτερο έργο πληροφορικής στο Ελληνικό χώρο των τηλεπικοινωνιών τα τελευταία δύο χρόνια. Το έργο περιλάμβανε αλλαγές σε περισσότερα από 20 βασικά συστήματα για το οποίο συνεργάστηκαν περισσότερα από 550 άτομα  σε 10 χώρες ώστε να επιτευχθούν οι τεχνικοί, εμπορικοί και οικονομικοί στόχοι του έργου. Με την υλοποίηση της καινούργιας αρχιτεκτονικής συστημάτων, για την οποία εργάστηκε μεγάλος αριθμός εργαζομένων της εταιρείας, επιτυγχάνεται για πρώτη φορά ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής, όπως call centers, καταστήματα και on-line, με αποτέλεσμα την  καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την ταχύτερη προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών.

Η δεύτερη διάκριση ήταν στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – CSR  – Άνθρωπος» όπου η Vodafone τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο για το Πρόγραμμα της Τηλεϊατρικής. Το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής της Vodafone αξιοποιεί την τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας και συγκεκριμένα το δυναμικά εξελισσόμενο δίκτυο της εταιρείας, στον τομέα της υγείας, με σκοπό την παροχή υψηλού επιπέδου ειδικευμένων υπηρεσιών υγείας σε όλους, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Η Vodafone αξιοποιεί τις δυνατότητες που της παρέχει το δίκτυό της, συνεισφέροντας ουσιαστικά στη βιώσιμη ανάπτυξη της κοινωνίας.