Σειρά δράσεων και επαφών πραγματοποίησαν, πρόσφατα, εκπρόσωποι του Ελληνο – Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού για την προώθηση των ελληνικών τουριστικών προορισμών στη σημαντική αγορά των ΗΠΑ.

Ο πρεσβευτής για τα Αιγαιοπελαγίτικα νησιά του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου για τον τουρισμό, κ. Κώστας Σκαγιάς, ανέδειξε τους ελληνικούς προορισμούς, εστιάζοντας στη Μύκονο, Σαντορίνη και Κρήτη, αυξάνοντας παράλληλα το αίσθημα εμπιστοσύνης των Αμερικανών για τη χώρα μας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Νέα Υόρκη από 25 Ιανουαρίου έως 4 Φεβρουαρίου 2017.

Συναντήσεις με πάνω από 30 Τ.Ο’s, Οργανισμούς και εκπροσώπους του Τύπου

Ο κ. Σκαγιάς επικοινώνησε και είχε συναντήσεις με πάνω από 30 Τουριστικούς Πράκτορες που εδρεύουν στη Νέα Υόρκη και με ένα σημαντικό αριθμό κορυφαίων οργανισμών, ελληνικών επιχειρήσεων που λειτουργούν στις ΗΠΑ καθώς και εκπροσώπους του Τύπου.

Συναντήθηκε, μεταξύ άλλων, με τον πρόεδρο του ταξιδιωτικού οργανισμού που ειδικεύεται στα πολυτελή ταξίδια στη Μεσόγειο, Crown Peters, κ. Gregory Alexander και τον αντιπρόεδρο ενός εκ των κορυφαίων ταξιδιωτικών οργανισμών, Travel Leaders Group, κ. Peter Vlitas.

Ο κ. Σκαγιάς εξήρε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που παρέχουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, εστιάζοντας στα νησιά του Αιγαίου και στους δημοφιλείς για τους Αμερικανούς προορισμούς της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Κρήτης.

Ο πρεσβευτής για τα Αγαιοπελαγίτικα νησιά του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού αναφέρθηκε, επίσης, στις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στους ελληνικούς προορισμούς οι εύποροι ταξιδιώτες.

Παράλληλα, στις συνεντεύξεις που παραχώρησε, ο κ. Σκαγιάς στα δημοφιλή μέσα της Ομογένειας, Hellas FM, Εθνικός Κήρυξ και Cosmos FM, προσκάλεσε τους Έλληνες Ομογενείς να επισκεφθούν τους Αιγαιοπελαγίτικους προορισμούς τη φετινή χρονιά.

Στη γραφικότητα και τον παραδοσιακό χαρακτήρα των νησιών του Αιγαίου, την αυθεντική παράδοση στον τρόπο ζωής των κατοίκων, στην αρχιτεκτονική και την ελληνική κουζίνα που παραμένει ζωντανή και αναλλοίωτη στο χρόνο, αναφέρθηκε ο πρεσβευτής πρεσβευτή για τα Αγαιοπελαγίτικα νησιά του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού, κ. Κώστας Σκαγιάς σε δηλώσεις του στην αμερικάνικη δημόσια τηλεόραση, Create TV και στο δορυφορικό κανάλι του Ant1, στο πλαίσιο της έκθεσης 2017 The New York Times Travel Show.

Πενθήμερο φιλοξενίας Αμερικανών πρακτόρων και δικτύωσης με Έλληνες τουριστικούς επιχειρηματίες

Με την ευκαιρία του 2017 the New York Times Travel Show, το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Τουρισμού ανακοίνωσε το 6ο ULTIMATE TOURISM BUSINESS NETWORKING EVENT  που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2017.

Κατά τη διάρκεια της  6ης  εκδήλωσης δικτύωσης, προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα θα συναντηθούν με κορυφαίους Αμερικανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και λοιπούς αγοραστές τουριστικών υπηρεσιών (buyers) με σκοπό την σύναψη συνεργασιών και την τόνωση του Αμερικανικού τουρισμού στη χώρα μας.

Οι Αμερικανοί επιχειρηματίες τουρισμού  θα επισκεφθούν ξενοδοχεία και πολιτιστικούς χώρους, θα ανακαλύψουν την όμορφη πόλη της Αθήνας και θα γευτούν τον γαστρονομικό πλούτο της.

Οι Έλληνες συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρευρεθούν σε διάφορα σεμινάρια για την αμερικανική τουριστική Αγορά με σημαντικούς ομιλητές και να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους.

Το  speed Networking Event  αποτελεί τη νέα τάση και το πλέον αποτελεσματικό εργαλείο στην τουριστική αγορά σήμερα.

Με τη διοργάνωση του 6ου ULTIMATE TOURISM BUSINESS NETWORKING EVENT, το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Τουρισμού έχει ως στόχο την επανατοποθέτηση της Ελλάδος στους κορυφαίους προορισμούς διακοπών των Αμερικανών.

Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Τουρισμού προωθεί την Ελλάδα στο  “2017 The New York Times Travel Show”

Η ομάδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού, με επικεφαλής τον κ.Κώστα Σκαγιά, πρεσβευτή για τα Αγαιοπελαγίτικα νησιά, έδωσε ηχηρό παρών στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Αμερικής στοχεύοντας στην προσέλκυση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου Αμερικανών επισκεπτών και εταιρικών εκδηλώσεων.

Φιλοξενούμενοι στο περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση «2017 The New York Times Travel Show», η οποία πραγματοποιήθηκε από 27 έως 29 Ιανουαρίου 2017, οι εκπρόσωποι του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού ενημέρωσαν το αμερικάνικο κοινό και τους τουριστικούς επαγγελματίες για τους ελληνικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων και των αγαπημένων προορισμών των Αμερικανών, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Κρήτης.

Το ενδιαφέρον  ήταν μεγάλο για τη χώρα μας καθώς η πλειονότητα όσων επισκέφθηκαν την έκθεση σταμάτησε στο περίπτερο του ΕΟΤ για πληροφορίες.

“Το Αμερικάνικο κοινό που επισκέφθηκε το περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τους ελληνικούς προορισμούς. Η ομάδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού εστίασε στο να μετατρέψει το ενδιαφέρον αυτό σε πράξη, παρέχοντάς όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και υλικό. “, δήλωσε ο κ. Κώστας Σκαγιάς, πρεσβευτής για τα νησιά του Αιγαίου του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού.

Η φετινή διοργάνωση της μεγαλύτερης και μακροβιότερης τουριστικής έκθεσης στη Βόρεια Αμερική,  “2017 New York Times Travel Show”, ξεπέρασε τους 30 χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες και κοινό. Προσέλκυσε, επίσης, ένα σημαντικό αριθμό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών από την έκθεση σκαφών που διοργανώθηκε την ίδια περίοδο στην Νέα Υόρκη.

Ο εξερχόμενος τουρισμός από τις ΗΠΑ σημείωσε εξαιρετική πορεία διεθνώς το 2016, και οι ειδικοί προβλέπουν ότι οι καλές επιδόσεις θα συνεχιστούν το 2017.  Σε αυτό συνέβαλε το δυνατό δολάριο που ενίσχυσε την αγοραστική δύναμη των Αμερικανών. Οι ταξιδιωτικές τους δαπάνες αυξήθηκαν κατά 3%, φθάνοντας κατά μέσο όρο τα 1800 ευρώ (IPK International).

Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Τουρισμού θα συνεχίσει τις δράσεις του και το τρέχον έτος για την προώθηση των μελών του στην τουριστική αγορά των ΗΠΑ.