Η ταχεία ανάπτυξη της σύγχρονης τεχνολογίας εισάγει την εξυπνάδα και την ευκολία σε όλες τις πτυχές της σύγχρονης ζωής μας και του περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένης της αποτελεσματικότητας των εργασιών των ιδιωτικών επιχειρήσεων, κυβερνητικών και μη-κυβερνητικών οργανώσεων.
Με τις τεχνολογίες στον τομέα των ταξιδίων να μεγιστοποιούνται και να ενσωματώνονται στους προγραμματισμένους αναπτυξιακούς στόχους της κινεζικής κυβέρνησης προκειμένου να φέρουν την επανάσταση στην κινεζική τουριστική βιομηχανία, το βιοτικό επίπεδο και η ποιότητα ζωής και υπηρεσιών είναι βέβαιο ότι θα βελτιωθεί.
Τα συνολικά έσοδα της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας στην Κίνα αυτή τη στιγμή εκτιμάται ότι αποτιμώνται στο επιβλητικό νούμερο των 3.000 δισεκατ. γιουάν. Δεδομένου μάλιστα ότι ο τομέας συνεχίζει να ανθεί, η χώρα βρίσκεται σε στρατηγική θέση για να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστική οικονομία στον κόσμο μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Παράλληλα, η Εθνική Διοίκηση Τουρισμού της Κίνας κυκλοφόρησε έναν οδικό χάρτη πενταετίας για τον κινεζικό τουρισμό. Συγκεκριμένα, η εν λόγω πρωτοβουλία σκοπεύει να εξοπλίσει όλα τα βαθμολογημένα με 4Α και 5Α γραφικά σημεία της χώρας με την υπηρεσία online κρατήσεων, ηλεκτρονικών ξεναγών, καθώς και την παροχή δωρεάν Wi-Fi σε όλους τους τουρίστες από το έτος 2020.
Μέσα από τη χρήση και την ορθή εφαρμογή τεχνολογιών πληροφόρησης και των ψηφιακών τεχνολογιών, οι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί στην Κίνα θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ταξιδιωτών, την παροχή καλύτερων υπηρεσιών με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, και να ενισχύσουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών που αναζητούν τη συγκίνηση στα ταξίδια τους.
Η έλευση των τεχνολογιών ταξιδιού έχει δημιουργήσει μια σειρά από νέα πρότυπα στη δυναμική της παραγωγής και της κατανάλωσης του τουρισμού, αυξάνοντας έτσι τον υπάρχοντα ανταγωνισμό στον τομέα, δημιουργώντας ταυτόχρονα την ανάγκη στους παρόχους υπηρεσιών να διαφοροποιήσουν τον τρόπο που προωθούν τις προσφορές τους.
Το σχέδιο αυτό θα θέσει σε κίνηση τον ρεαλιστικό στόχο της αύξηση των τουριστικών δαπανών κατά τουλάχιστον 20% μέχρι το 2020.