Δυο τεχνολογικοί κολοσσοί εκτιμάται πως θα εξασφαλίσουν φέτος το 46,4% των συνολικών παγκόσμιων δαπανών σε ψηφιακή διαφήμιση.
Οι τεχνολογικές εταιρείες Facebook και Google εκτιμάται πως θα διατηρήσουν την κυριαρχία τους στην παγκόσμια αγορά ψηφιακής διαφήμισης τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με νέα στοιχεία που έδωσε η ερευνητική εταιρία για την αγορά, eMarketer.
Σύμφωνα της eMarketer, το Google αναμένεται να καταγράψει έσοδα ύψους 72,69 δισ. δολαρίων από διαφήμιση το 2017, ενώ το Facebook θα έχει έσοδα 33,76 δισ. δολαρίων, κάτι που αντιστοιχεί σε μερίδιο 46,4% από τις παγκόσμιες δαπάνες των διαφημιστών σε ψηφιακή διαφήμιση.
«Φέτος και για ακόμη μία φορά, το Facebook και το Google θα αναδειχθούν παγκόσμιοι ηγέτες στην ψηφιακή διαφήμιση, σαρώνοντας σχεδόν τα μισά λεφτά από την ψηφιακή διαφήμιση παγκοσμίως, επωφελούμενες από τη συνεχιζόμενη ισχύ της διαφήμισης σε κινητές συσκευές και στα βίντεο», τόνισε η Shelleen Shum αναλύτρια της eMarketer, σύμφωνα με το CNBC.
Τα στοιχεία δόθηκαν σε μια δύσκολη περίοδο και για τις δύο εταιρίες, καθώς η Google αναγκάστηκε σήμερα να ζητήσει συγγνώμη από μάρκες των οποίων οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν δίπλα σε εξτρεμιστικό περιεχόμενο στο YouTube και ενώ το Facebook προσπαθεί να αναχαιτίσει τα fake news που αναρτώνται στο κοινωνικό δίκτυο.
Η έκθεση της ερευνητικής εταιρίας αναφέρει ότι οι δαπάνες σε ψηφιακής μορφής διαφήμιση θα αυξηθούν παγκοσμίως κατά 17,4% σε 583,91 δισ. δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 38,3% του συνολικού budget των διαφημιστών.
Από την άλλη, το Snapchat αναμένεται να δει άνοδο φέτος στα έσοδα από διαφήμιση και σύμφωνα με την eMarketer, τα έσοδά του θα εμφανίσουν άλμα 163,3% στα 900 εκατ. δολάρια.
Οι κινεζικές εταιρίες Alibaba, Baidu και Tencent θα βγάλουν συνολικά 35,82 δισ. δολάρια από την ψηφιακή διαφήμιση φέτος, ενώ, σύμφωνα με την έκθεση BrandZ που δημοσίευσε σήμερα η WPP, η αξία της μάρκας της Tencent έχει ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια.
Πηγή : www.fortunegreece.com