Μεγάλη εκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια με τίτλο «Learning on the go», που απευθύνεται σε 100.000 Κινέζους μαθητές ηλικίας 7-18 ετών και αφορά τον ελληνικό πολιτισμό, διοργανώνει από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2017 το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με κορυφαίο γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της χώρας και τον επιφανή opinion leader Zhang Peng, ο οποίος ειδικεύεται στην επιμόρφωση μαθητών στους αρχαίους πολιτισμούς. Στόχος της καμπάνιας είναι η συνένωση πολλαπλών τουριστικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικού-εκπαιδευτικού και οικογενειακού τουρισμού, όπως και τουρισμού πόλεων), προκειμένου να δημιουργηθούν νέα ταξιδιωτικά προϊόντα σε συνεργασία με T.Os, σχολεία και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, μεταξύ των μαθητών θα διεξαχθεί έως τα τέλη του Ιούνιου διαγωνισμός γνώσεων σχετικά με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ τον Ιούλιο οι νικητές μαζί με τους γονείς τους (συνολικά 100 άτομα) και τον κ. Peng θα επισκεφθούν την Ελλάδα, συνοδευόμενοι από δημοσιογράφους και τηλεοπτικό συνεργείο για την βιντεοσκόπηση του ταξιδιού. Το υλικό αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή δύο επεισοδίων που θα μεταδοθούν από μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό και video sites (Youkou, Huajiao, Yizhibho) της χώρας και θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.