Σε στοιχεία της κυπριακής κουλτούρας και παράδοσης στοχεύει το rebranding των νέων Κυπριακών Αερογραμμών, που σχεδίασε ο εξωτερικός συμβουλευτικός οίκος Landor.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το νέο brand διαθέτει μια παλέτα παστέλ πράσινου χρώματος, ένα σύμβολο κλαδιών ελιάς στην ουρά και τις πλευρικές μηχανές του αεροπλάνου και ένα λεπτό χρυσό, γραμμικό έμβλημα αγρινού που είναι και το κυπριακό εθνικό σύμβολο.

Η ρωσικών συμφερόντων εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα την έναρξη πώλησης αεροπορικών εισιτηρίων για Ρόδο και Ηράκλειο.

Αγόρασε πέρσι το λογότυπο των Κυπριακών Αερογραμμών από το κυπριακό κράτος, μετά από δημοπρασία.

Στο νέο brand που σχεδίασε η Landor, οι διάφορες αποχρώσεις του πράσινου στοχεύουν να αντιπροσωπεύσουν τις «αποχρώσεις της θάλασσας» που περιβάλλουν την Κύπρο, ενώ ο κλάδος της ελιάς και το αγρινό έχουν χρησιμοποιηθεί για να εμπλουτίσουν «χαρακτηριστικά του τοπίου της χώρας, τους γύρω ωκεανούς και την εθνική ταυτότητα, αναφέρει ότι ο Peter Knapp της Landor.

Ο κ. Knapp λέει ότι η συμβουλευτική εταιρεία ήθελε να «αποφύγει το στερεότυπο» μιας «εμφανής αίσθησης εθνικισμού» που παρατηρείται στην επωνυμία και την έμπνευση άλλων εθνικών αεροπορικών εταιρειών.

«Οι ωκεανοί, το τοπίο και η ιστορία της Κύπρου αποτέλεσαν την τέλεια πηγή έμπνευσης για τον επανασχεδιασμό μας, κατακτώντας την αίσθηση της χώρας για τους επιβάτες προτού φτάσουν ακόμα», λέει.

Η Natalya Popova, επικεφαλής του εμπορικού γραφείου της Cyprus Airways, προσθέτει ότι ο σχεδιασμός στοχεύει να θυμίζει τη «μοναδική, γαλήνια και όμορφη ατμόσφαιρα» του νησιού.

Η νέα επωνυμία και η ετικέτα θα κυκλοφορήσουν σε νέο στόλο αεροπλάνων, στολές προσωπικού, εσωτερικούς χώρους καμπίνας και υλικά μάρκετινγκ από τον Ιούνιο του 2017 και μετά.