Η trivago κατέστησε πλέον δυνατή την πρόσβαση σε περισσότερες από 5 δισεκατομμύρια τιμές δωματίων στους ξενοδόχους ανά τον κόσμο. Με τη νέα λειτουργία «Σύγκριση τιμών», η trivago παρέχει πρόσβαση στους ξενοδόχους σε μια αμερόληπτη και ολοκληρωμένη σειρά δεδομένων για την ταξιδιωτική ζήτηση και τις τιμές των ανταγωνιστών, επιτρέποντάς τους να συγκρίνουν τιμές δωματίων από πάνω από 250 ιστοσελίδες κρατήσεων, καθώς και επίσημες ιστοσελίδες ξενοδοχείων, σε έναν ενιαίο πίνακα. Μέσω της Σύγκρισης τιμών, η οποία περιλαμβάνεται στην ολοκληρωμένη λύση metasearch marketing trivago Hotel Manager PRO, η trivago βοηθά τους ξενοδόχους να διαμορφώσουν ανταγωνιστικές στρατηγικές τιμολόγησης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία Επιχειρηματικών Πληροφοριών της trivago, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που προβάλλονται στην trivago έχουν κατά μέσο όρο 8.000 τιμές online ετησίως. Ο Johannes Thomas, Διευθύνων Σύμβουλος της trivago, δήλωσε: «Κατανοήσαμε πόσο δύσκολο είναι για τους ξενοδόχους να βρουν, να παρακολουθήσουν και να αναλύσουν τις τιμές δωματίων των ανταγωνιστών από εκατοντάδες ιστοσελίδες κρατήσεων».
Κατόπιν, προσέθεσε: «Γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι τα δεδομένα σύγκρισης τιμών που παρέχουμε στους ταξιδιώτες μας είναι εξίσου πολύτιμα και για τους ξενοδόχους. Ως εκ τούτου, δημιουργήσαμε ένα εργαλείο σύγκρισης τιμών που παρέχει στους ξενοδόχους εύκολη και ενεργή πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, καθώς και σε δεδομένα σχετικά με τον όγκο αναζητήσεων των ταξιδιωτών, τα οποία αποκαλύπτουν τις διακυμάνσεις στη ζήτηση. Κανένα άλλο εργαλείο σύγκρισης τιμών δεν διαθέτει τόσο μεγάλη ποσότητα δεδομένων σε τόσο αναλυτική μορφή».
Αντί να συλλέγει δεδομένα από μερικές μόνο ιστοσελίδες κρατήσεων, η Σύγκριση τιμών συγκεντρώνει τιμές από πάνω από 250 ιστοσελίδες και καθιστά εύκολη για τους ξενοδόχους τη σύγκρισή τους ανά τύπο δωματίου και άλλες μεταβλητές. Επίσης, επιτρέπει στους ξενοδόχους να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβολές της αγοράς και να προβλέπουν ποιες προσεχείς τοπικές εκδηλώσεις μπορούν να αξιοποιηθούν για την αύξηση των Εσόδων ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR). Οι ξενοδόχοι ξεπερνούν έτσι τη πρόκληση της χρονοβόρας παρακολούθησης της αγοράς, των τιμών των ανταγωνιστών και των δικών τους τιμών. Γνωρίζουν πότε και πόσο θα πρέπει να προσαρμόσουν τις επίσημες τιμές τους και όλες τις τιμές που εμφανίζονται στις συνεργαζόμενες online ταξιδιωτικές εταιρείες, για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί online.
«Με τη λειτουργία Σύγκρισης τιμών, είμαστε σε θέση να βλέπουμε τις τιμές των ανταγωνιστών μας και να τοποθετούμαστε στην αγορά. Τα στατιστικά στοιχεία είναι επωφελή, όταν πραγματοποιούνται αιφνίδιες αλλαγές στην αγορά και πρέπει να προσαρμοστούμε αναλόγως.» Maximilian Kaufmann, Διευθύνων Σύμβουλος του Hotel Alte Krone, Kleinwalsertal, Αυστρία
Η αξιοποίηση δεδομένων καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική στη λήψη αποφάσεων που θα θέσουν τα θεμέλια για τη μελλοντική επιτυχία. Εμφανίζοντας δεδομένα για τις τιμές δωματίων και την ταξιδιωτική ζήτηση σε έναν ενιαίο πίνακα με απλές αναλύσεις, η trivago καθιστά για τους ξενοδόχους ευκολότερη την πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα και την κατανόησή τους, ώστε να μπορούν να ενεργήσουν λαμβάνοντάς τα υπόψη, για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους online.
Σχετικά με το trivago Hotel Manager και τη Σύγκριση τιμών
Η trivago επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ξενοδόχοι συνδέονται με τους ταξιδιώτες online, μέσω του trivago Hotel Manager. Με 1,4 δισεκατομμύρια επισκέψεις ετησίως σε 55 μεταφρασμένες ιστοσελίδες σε 33 γλώσσες, η trivago είναι μία από τις μεγαλύτερες μηχανές metasearch ξενοδοχείων για τους ταξιδιώτες ανά τον κόσμο. Σύμφωνα με τα στοιχεία έως 30 Ιουνίου 2017, ήδη περισσότεροι από 300.000 ξενοδόχοι ανά την υφήλιο χρησιμοποιούν την πλατφόρμα metasearch marketing, για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό προφίλ ξενοδοχείου, ώστε να μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξή τους στην trivago και να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις στη δική τους ιστοσελίδα. Το trivago Hotel Manager λειτουργεί επί του παρόντος σε δέκα γλώσσες, σε 21 μεταφρασμένες πλατφόρμες. Η Σύγκριση τιμών είναι διαθέσιμη στο trivago Hotel Manager PRO, την πλήρη λύση που παρέχει στους ξενοδόχους επιπλέον στατιστικά στοιχεία και εργαλεία προώθησης, βοηθώντας τους να είναι πιο ανταγωνιστικοί online και να ξεχωρίζουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.