Τη συνεργασία με τον Thomas Cook στον τομέα του μάρκετινγκ ανακοίνωσε η Αναπτυξιακή Αρχή της Ιερουσαλήμ (JDA), με στόχο την προώθηση της Ιερουσαλήμ ως τουριστικό προορισμό σε ολόκληρη την Ευρώπη

Η εν λόγω συνεργασία στοχεύει στην αύξηση της επίσκεψιμότητάς της Ιερουσαλήμ, παρουσιάζοντας την πόλη μέσω των καναλιών προώθησης του Thomas Cook, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το ttgmedia.

Η καμπάνια θα έχει τίτλο «Modern Ancient Life» και θα αποτελεί μια πλήρως ολοκληρωμένη εκστρατεία μάρκετινγκ με στόχευση σε πολλαπλές αγορές, η οποία θα διαφημίζει μια σύγχρονη και ζωντανή πόλη που αναδύεται από την αρχαία ιστορία της.

Αρτοποιοί, οι καλλιτέχνες, τεχνίτες και εστιάτορες, αποτελούν μέρος της σύγχρονης ζωής μέσα σε μια πραγματικά αρχαία πόλη και θα παρουσιάζονται στην εκστρατεία μέσω φωτογραφικού υλικού και βίντεο.

Η καμπάνια θα ενεργοποιηθεί σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια του Thomas Cook, με στόχο τους εύπορους ενήλικες που ταξιδεύουν είτε ως ζευγάρια είτε σε ομάδες.

Η καμπάνια θα έχει επίσης σημαντική παρουσία και στην εμπορική αγορά, εκπαιδεύοντας τους ταξιδιωτικούς πράκτορες στην κουζίνα, στην τέχνη, στον πολιτισμό και στη νυχτερινή ζωή της Ιερουσαλήμ, καθώς και στις πιο παραδοσιακές ιστορικές και θρησκευτικές ενώσεις της πόλης.