Αύξηση κατά 5.000 επισκέπτες θα υπάρξει την επόμενη χρονιά (2018) στην Ρόδο από τις Σκανδιναβικές χώρες (Νορβηγία, Σουηδία, Δανία) και τη Φινλανδία, μέσω του Apollo Travel Group, όπως ανακοίνωσαν κορυφαία στελέχη της εταιρείας, στη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο ξενοδοχείο Mythos Beach Resort στα Κολύμπια, σε συνεργασία με το GEM Travel, της οικογένειας Μιχαλάκη.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν ο πρώην υπουργός Αριστοτέλης Παυλίδης, ο βουλευτής Δωδεκανήσου Μάνος Κόνσολας, η αντιδήμαρχος Τουρισμού Μαρίζα Χατζηλαζάρου, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Γιώργος Τσέλιος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου Γιώργος Ματσίγκος και αρκετοί τουριστικοί πράκτορες και εκπρόσωποι του ξενοδοχειακού κλάδου.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Apollo Travel Group, Leif Vase Larsen, ο οποίος έκανε την αποτίμηση της φετινής χρονιάς, παρουσιάζοντας, ταυτόχρονα, τον προγραμματισμό του ομίλου για το 2018, σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Το όνομα Apollo είναι ελληνικό. Γεννηθήκαμε στην Ελλάδα, μεγαλώσαμε εδώ και συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε. Δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε χωρίς εσάς. Επενδύουμε στις συνεργασίες με τοπικούς πράκτορες και ξενοδόχους, αντίθετα με άλλους τουριστικούς οργανισμούς. Πιστεύουμε ότι πρέπει να αναπτύσσουμε προϊόντα μαζί, πιστεύουμε ότι είναι δική σας και δική μας ευθύνη να είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες. Νιώθουμε σαν στο σπίτι μας εδώ. Η Ρόδος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερός μας προορισμός στην Ελλάδα. Θέλουμε όμως να ενισχύσουμε την παρουσία μας εδώ. Έχουμε το 2017 συνολικά 200.000 επισκέπτες στην Κρήτη και 85.000 στη Ρόδο. Θα μπορούσε πραγματικά να ήταν πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός αυτός.
Για να επεκτείνουμε τα προγράμματά μας στη Ρόδο χρειαζόμαστε όμως περισσότερες συνεργασίες, χρειαζόμαστε συνεργασίες με ξενοδοχεία, όπως το Mythos Beach Resort που μας φιλοξενεί σήμερα.
Είχαμε μία πολύ καλή σεζόν φέτος. Γενικά ήταν μία πολύ καλή σεζόν για τον ελληνικό τουρισμό. Την επόμενη σεζόν προγραμματίζουμε να φέρουμε στη Ρόδο 90.000 επισκέπτες. Δεν βλέπω όμως το λόγο γιατί να μη μπορούμε να φτάσουμε στους 150.000. Αρκεί βέβαια μόνο να έχουμε το απαιτούμενο προϊόν».
Η commercial director του Apollo Travel Group, Nina Hornewall, τόνισε, από την πλευρά της: «Θέλουμε να κάνουμε τη Ρόδο τον πρώτο προορισμό στην Ελλάδα για το Apollo. Θέλουμε περισσότερους Σκανδιναβούς στη Ρόδο. Σας ευχαριστώ που είστε σήμερα όλοι εδώ μαζί μας με όλο την ομάδα του Top Management του Apollo Nordic».
Ο κ. Leif Vase Larsen ανέφερε παραπέρα ότι οι σκανδιναβικές αγορές προτιμούν την Ελλάδα από την Τουρκία λόγω των αναταραχών.
Επεσήμανε δε ότι η χώρα μας, έχει όλες τις δυνατότητες να πετύχει στο μέλλον. Σε ό,τι έχει να κάνει με το βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών του Apollo από τη Ρόδο, διαμορφώνεται στο 8,2/10, που σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλου της εταιρείας, θα μπορούσε να ήταν υψηλότερος.
Αυτός ο δείκτης εξαρτάται ωστόσο από πολλούς παράγοντες, όπως είναι οι υποδομές, τα εξειδικευμένα προϊόντα που προσφέρουν ο προορισμός και τα ξενοδοχεία.
Τέλος, σύμφωνα με γράφημα που παρουσίασε ο κ. Leif Vase Larsen, 31.000 Σουηδοί πελάτες του Apollo προτίμησαν φέτος τη Ρόδο, 29.000 από τη Νορβηγία, 15.000 από τη Δανία και 9.000 από την Φινλανδία.