Τα basic economy εισιτήρια -με περιορισμούς- που δημιούργησαν οι παραδοσιακές αεροπορικές για να ανταγωνιστούν τους χαμηλούς ναύλους που προσφέρουν οι ταχέως αναπτυσσόμενες low cost αεροπορικές εταιρείες, δεν πουλάνε.
Αλλά αυτό είναι επιτυχία, σύμφωνα με τα στελέχη των εταιρειών.
Oι αεροπορικές εταιρείες, τουλάχιστον όσον αφορά τις μεγάλες Αμερικανικές, δεν προσπαθούν να δημιουργήσουν μια νέα κατηγορία επιβατών προσφέροντας basic economy ναύλους.
Απλώς προσπαθούν να βρουν τους πιο περιζήτητους επιβάτες. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνουν.
Οι αεροπορικές είναι ήδη κερδισμένες, αφού όπως υποστηρίζουν αν δεν διέθεταν αυτό τον χαμηλό ναύλο, θα έχαναν τους πελάτες οι οποίοι θα είχαν κάνει κράτηση σε άλλο μεταφορέα (low cost) ή δεν θα πέταγαν καν.
Η Delta, United and American Airlines που προσφέρουν ναύλους του είδους, τονίζουν ότι η πλειοψηφία των επιβατών με basic economy εισιτήρια αργότερα τα αναβαθμίζουν σε standard economy.
“Πρόκειται για ένα αμυντικό και όχι επιθετικό προϊόν, που έπρεπε να διαθέτουμε για επιβάτες που αναζητούν χαμηλές τιμές στους ναύλους χωρίς ευελιξία”, δήλωσε πριν από λίγες μέρες ο πρόεδρος της Delta Airlines Glen Hauenstein.
Στα basic economy εισιτήρια με μειωμένο ναύλο η θέση επιλέγεται κατά την επιβίβαση, δεν μπορούν να κάνουν αλλαγές πτήσεων ή να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων, δωρεάν προσφέρεται μόνο σνακ κατά την διάρκεια της πτήσης και δεν μπορούν να τοποθετήσουν τίποτα στο χώρο αποσκευών του αεροπλάνου πάνω από το κάθισμα.