Το σχεδιασμό του κατάλληλου μάρκετινγκ για τη βελτίωση των σημερινών τουριστικών επιδόσεων αξιοποιώντας τα μεγάλα έργα αποκατάστασης και αναδεικνύοντας τα μεσαιωνικά μνημεία της πόλης του Ηρακλείου, έχει ως βασικό στόχο η μελέτη για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη (ΒΑΑ) του Δήμου.
Η παρουσίαση της σχετικής μελέτης του Σχεδίου Μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, την Τρίτη 24 Οκτωβρίου. Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Ηρακλείου με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «Διάζωμα» και στόχο έχει τον κατάλληλο σχεδιασμό μάρκετινγκ για την πόλη που θα βελτιώσει τις σημερινές τουριστικές επιδόσεις αξιοποιώντας τα μεγάλα έργα αποκατάστασης και αναδεικνύοντας τα μεσαιωνικά μνημεία της πόλης του Ηρακλείου. Στην παρουσίαση συμμετείχαν οι Αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων Γιάννης Αναστασάκης και Πολιτισμού Αριστέα Πλεύρη καθώς και ο Διευθυντής Προγραμματισμού Κώστας Μοχιανάκης.
Η Μελέτη που παρουσιάστηκε στην διευρυμένη συνεδρίαση του «Διαζώματος» έχει καταγράψει όλα τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά του πολιτιστικού αποθέματος του Δήμου Ηρακλείου και μέσα από ενδελεχή έρευνα και ανάλυση έχει καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης που προτείνεται να υλοποιηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια ώστε να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή προστιθέμενη αξία για τους δημότες.
Υπενθυμίζεται ότι για τη μελέτη αυτή συνεργάστηκαν τα μέλη της επιτροπής τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, η αρμόδια ομάδα του ΤΕΙ Κρήτης, τουριστικοί πράκτορες, ξεναγοί, ξενοδόχοι και έμποροι του Ηρακλείου που διαμόρφωσαν τα δεδομένα για τον τουρισμό και το τουριστικό μάρκετινγκ στο Ηράκλειο.