Ο τουρισμός πολυτελείας αλλάζει και ενεργό ρόλο σε αυτό διαδραματίζουν οι νέοι σε ηλικία ταξιδιώτες. Πιο αναλυτικά, οι Millennials – οι καταναλωτές ηλικίας 18-34 ετών – αποτελούν όλο και περισσότερο τους πρωτοπόρους της ζήτησης πολυτελών ταξιδιών, σύμφωνα με την έρευνα για τα πολυτελή ταξίδια με τίτλο L.E.K. 2017 Luxury Travel Study, ενώ παράλληλα αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες αγοράζουν πολυτελή ταξίδια.
Η έρευνα σε 1.972 Αμερικανούς ταξιδιώτες ηλικίας 17 ετών και άνω που διεξήχθηκε στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, δείχνει ότι οι νεότεροι αυτοί ταξιδιώτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιλέξουν ταξίδια πολυτελείας ή να προσθέσουν στοιχεία πολυτελείας στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, από τους προκατόχους τους των γενεών GenX και Baby Bommers.
Περισσότεροι από τρεις στους πέντε (61%) των ερωτηθέντων millennials δήλωσαν ότι είτε επιλέγουν ένα πλήρες ή επιλεκτικό ταξίδι πολυτελείας, σε σύγκριση με το 48% των Gen Xers και το 35% των Baby Boomers.
Οι Millennials δεν ορίζουν την πολυτέλεια με τον παραδοσιακό τρόπο, όπως ” η περιποίηση, όλη την ώρα.” Είναι πιο πιθανό να επιδοθούν σε πολυτέλειες μερικές φορές ή να προσθέσουν πολυτελή στοιχεία σε ένα άλλο ταξίδι χωρίς πολυτέλεια.
Και η έννοια της πολυτέλειας είναι διαφορετική από την παραδοσιακή. Αντί να περιθάλπουν, είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν εμπειρίες. Ένας millennial πολυτελής ταξιδιώτης μπορεί να παρακάμψει το σπα και το ξενοδοχείο πέντε αστέρων επιλέγοντας να κοιμηθεί σε μια κουκέτα κατά τη διάρκεια των οικολογικών διακοπών του.
Εμπνευσμένα από την ερμηνεία που αποδίδουν οι millennials στην πολυτέλεια, οι μάρκες από παραδοσιακούς παίκτες όπως οι Four Seasons σε σχετικά νεοεισερχόμενους όπως η AirBNB, πειραματίζονται με προσφορές που προσφέρουν στους νεότερους ταξιδιώτες που αναζητούν “τη σωστή εμπειρία”.
Προσπαθούν επίσης να βρουν τρόπους να βοηθήσουν τους Millennials να προσθέσουν “στιγμές πολυτελείας” για να ενισχύσουν το κοινωνικό τους νόμισμα.
Για τα μέλη της γενιάς selfie, η ικανότητα να συλλάβουν “τη στιγμή” στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες και να τις μοιραστούν με το κοινωνικό τους δίκτυο είναι εξαιρετικά σημαντική. Είναι το κλειδί για την οικοδόμηση της προσωπικής τους μάρκας.
Στο ταξίδι, αυτό σημαίνει συχνά ότι επικοινωνούν ότι είναι συνδεδεμένοι, κοσμικοί και συναρπαστικοί. Ως εκ τούτου, οι προμηθευτές στον τουριστικό κλάδο θα πρέπει να υιοθετήσουν αυτή τη νοοτροπία προσφέροντας εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν να ενεργοποιηθούν.
Εάν μια αντιπροσωπεία, μια μάρκα ενός ξενοδοχείου ή ένας πράκτορας ταξιδιών μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να «εντρυφήσουν» σε αυτό που θεωρούν ότι είναι μια αυθεντική στιγμή, θα το εκτιμήσουν – και θα το κοινοποιήσουν αμέσως.
Για να προσεγγίσουν τους Millennials – και για να προλάβουν τις μεταβαλλόμενες τάσεις σε όλο τον ταξιδιωτικό χώρο πολυτελείας – οι φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων θα πρέπει να εξετάσουν τη μετατόπιση της εστίασής τους από την παραδοσιακή περιποίηση σε ένα ευρύτερο φάσμα συναρπαστικών εμπειριών. Τέλος, θα πρέπει επίσης να βρουν τρόπους να προσθέσουν πολυτελή στοιχεία στα βασικά προϊόντα ταξιδιού τους, προκειμένου να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες που θέλουν να προσθέσουν “a la carte” πολυτέλεια στα ταξίδια τους.