Tα εργαλεία “επιχειρηματικής ευφυΐας” όπως το Amazon Alexa, στην υπηρεσία της κρουαζιέρας και συγκεκριμένα των τουριστικών πρακτόρων και προγραμματιστών προκειμένου να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους.

Τα νέα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και το νέο σύστημα back office είναι ένας συνδυασμός που θα λύσει στην κυριολεξία τα χέρια των πρακτόρων.

“Alexa, καλέστε τον ταξιδιωτικό μου πράκτορα”

Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τους πράκτορες κρουαζιέρας και τους πελάτες τους, έχει ετοιμάσει η ομάδα τεχνολογιών σχεδιαστών κρουαζιέρας αναπτύσοντας δύο δεξιότητες για συσκευές για συσκευές Amazon Alexa όπως η Amazon Echo και η Echo Dot και από τις 4 Δεκεμβρίου η Alexa θα ενσωματωθεί με την κράτηση της ομάδας πρακτόρων και στο σύστημα CRM.

Αυτό σημαίνει ότι οι πράκτορες κρουαζιέρας θα μπορούν να ζητούν φωνητικά από τις ενεργοποιημένες συσκευές του Amazon να κάνουν πράγματα όπως να παρέχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις επερχόμενες αναχωρήσεις ή να ενημερώνουν σχετικά με το υπόλοιπο που απαιτείται για τις κρατήσεις πελατών.

Και οι πελάτες από την πλευρά τους θα μπορούν να ζητήσουν από την Amazon Alexa την ανάκτηση για παράδειγμα, λεπτομερειών σχετικά με τα ταξίδια.

Η άλλη μεγάλη τεχνολογική πρωτοβουλία για τους προγραμματιστές κρουαζιέρας είναι μια σημαντική αναθεώρηση του συστήματος κράτησης και διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), το οποίο μετονομάστηκε σε CP Maxx.