Με έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της Ελληνικής τουριστικής αγοράς, πραγματοποιείται στις 22 Νοεμβρίου στο Ξενία Βόλου εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού με στόχο να προσφέρει εκτενή και πρακτική γνώση στο Digital Marketing.
Μέσα από την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών, την ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από Καταξιωμένους εισηγητές από την Ελληνική και διεθνή τουριστική βιομηχανία για τα εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing.
Η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού, αποτελεί πρωτοβουλία της «Σύμπραξη του Τουρισμού για τη Θεσσαλία», και υλοποιείται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ και Αναπτυξιακών Δράσεων, που η Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σχεδίασαν και υλοποιούν με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.