Φέτος, η Contiki είδε αύξηση κατά 10% των μέσων δαπανών πελατών ηλικίας 18 έως 35 ετών και η Donna Jeavons, διευθύντρια πωλήσεων- μάρκετινγκ της εταιρείας θεωρεί ότι η αύξηση οφείλεται στο ότι οι νέοι “ότι δεν έχουν καμία πιθανότητα εξοικονόμησης χρημάτων για ένα σπίτι σύντομα, λόγω του υψηλού κόστους αγοράς”.
Την άποψη αυτή ενστερνίζονται και άλλοι παράγοντες της αγοράς,όπως ο Chris Townson, διευθύνων σύμβουλος της Uniworld.
“Η απόκτηση σπιτού δεν είναι εφικτή για πολλούς νέους ανθρώπους σε αυτό το στάδιο της ζωής τους, λόγω κόστους. Επομένως αποφασίζουν να επενδύσουν σε ταξιδιωτικές και εμπειρίες”, δήλωσε.
“Το ταξίδι για τους millennials έχει γίνει μια αναγκαιότητα, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της G Adventures, Brian Young.
Μπορεί να θέλουν να αγοράσουν ένα σπίτι, αλλά δεν πρόκειται να το κάνουν αυτό σε βάρος του ταξιδιού. Τώρα δίνουν προτεραιότητα στο ταξίδι και το καθιστούν μέρος της ζωής τους. “