Η επιθυμία για την ανακάλυψη του αυθεντικού χαρακτήρα των ελληνικών προορισμών και η αναζήτηση νέων εμπειριών αποτέλεσαν το σημείο εκκίνησης για τη Marketing Greece και τη νέα ψηφιακή της καμπάνια Wanderlust Greece, η οποία, ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, καταγράφει, αναδεικνύει και προβάλλει μέσα από το φακό της, εμπειρίες και σημεία πέρα από τα καθιερωμένα.
Το πρώτο Digital Travel Show της Ελλάδας, έχοντας ήδη ολοκληρώσει την πρώτη σεζόν, με την υποστήριξη του Ιδρύματος “Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου”, δημιουργεί ένα απολαυστικό επεισόδιο για την Πελοπόννησο με παρουσιάστρια την travel blogger Travelstories From My World.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού έχει δημιουργηθεί πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης των.
Το Digital Travel Show συνεχίζει την περιήγηση του στην Αθήνα, με «συνοδοιπόρο» τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για να εντοπίσει και αναδείξει μια νέα πλευρά της πόλης.
Στο νέο προορισμό-σταθμό, οι εμπειρίες θα αποκαλυφθούν μέσα από τα μάτια του Stef Greece Travel & Photography, ο οποίος για έξι εβδομάδες, με συνεχείς live μεταδόσεις θα ξεναγήσει το κοινό στη δική του Αθήνα.
Σε ποιό σημείο της Αθήνας μπορείς να απολαύσεις ένα μαγευτικό ηλιοβασίλεμα; Πού θα ξεκουραστείς από τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης; Ποιές αυθεντικές ελληνικές γεύσεις μπορείς να απολαύσεις στην πρωτεύουσα της χώρας; Πού θα ζήσεις πιο έντονα τον παλμό της πόλης; Τα ερωτήματα απαντώνται, η επιθυμία να τα ζήσει κάποιος αναδύεται και μια ανοικτή πρόσκληση απευθύνεται στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό για να γίνει μέρος της μοναδικότητας αυτής της πόλης.
«Στόχος της νέας καμπάνιας είναι η προβολή και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσα από την αναζήτηση, ανάδειξη και προώθηση των ιδιαίτερων και αυθεντικών εμπειριών που η χώρα μας προσφέρει στους επισκέπτες της» δήλωσε σχετικά η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.
Στο site www.wanderlustgreece.com το κοινό έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί σε real time τη διαδρομή της καμπάνιας μέσα από έναν διαδραστικό χάρτη στον οποίο αποτυπώνονται τα milestones του ταξιδιού όχι μόνο σε επίπεδο ημέρας, αλλά και στιγμών.
Ένα online δηλαδή ημερολόγιο των travel bloggers στο οποίο καταγράφονται stories, φωτογραφικό υλικό και video που επιτρέπουν στους χρήστες να γίνουν «συνταξιδιώτες» της Wanderlust Greece.