Πολλές γεωπολιτικές, κοινωνιολογικές και τεχνολογικές αλλαγές σημειώθηκαν το 2017.
Εξαιτίας τους τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων εκτιμάται από τους ειδικούς ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές.
Δείτε τι πρέπει να περιμένετε, βάσει των προβλέψεων μιας ομάδας κορυφαίων παραγόντων του τουρισμού.
Τα ξενοδοχεία στις μεγάλες αμερικανικές αγορές θα γίνουν πιο ακριβά το επόμενο έτος, καθώς η πρακτική της προσθήκης τέλους θέρετρου, που κυρίως συνδέεται με αποδράσεις σε εξωτικές τοποθεσίες, γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένη στις αστικές περιοχές- συχνά με νυχτερινή τιμολόγηση 25 δολαρίων.
Απολαύστε όσο μπορείτε τα σοκολατάκια που βρίσκετε στο μαξιλάρι σας καθώς όλο και περισσότερα ξενοδοχεία κάνουν προαιρετική την υπηρεσία προετοιμασίας του δωματίου πριν τον νυχτερινό ύπνο για δύο λόγους: το κόστος και την ιδιωτικότητα
Η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο για όλους και ειδικότερα η τεχνολογία που αποκαλείται «Διαδίκτυο των πραγμάτων» (IoT).
Ενδεικτικά αναφέρουμε το πειραματικό δωμάτιο «Internet of Things room» της Marriott, το οποίο δημιουργείται από τη Samsung και την Legrand SA και θα περιλαμβάνει ντους που θα θυμούνται τη θερμοκρασία του νερού που προτιμά ο επισκέπτης, ψηφιακή επιτοίχια τέχνη που θα μπορεί να αντικατασταθεί με οικογενειακές φωτογραφίες και καθρέφτες με ενσωματωμένες οθόνες για on-demand βίντεο γιόγκα.
Επίσης, ξεχάστε σιγά – σιγά τα μεγαλοπρεπή λόμπι παρότι έως σήμερα τα πολυτελή ξενοδοχεία έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό πιστά στην παράδοση.
Οι ειδικοί προβλέπουν ότι το γραφείο check-in θα περάσει στη λήθη, καθώς θα υιοθετηθεί μια μορφή που να ικανοποιεί τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών για περισσότερη οικειότητα και όχι επισημότητα.
«Η ευεξία είναι η βιομηχανία του μέλλοντος και θα αξίζει τρισεκατομμύρια δολέρια» υποστηρίζουν αρκετοί.
Ήδη, η Hyatt αγόρασε το θρυλικό brand Miraval για 375 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το Four Seasons έχει αναπτύξει χώρους ευεξίας με ντους απο-χλωρίωσης και βίντεο διαλογισμού.
Η διαχείριση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης δεν θα μπορεί πλέον να περιορισθεί σε τέσσερις τοίχους.
«Αυτές τις μέρες, νιώθουμε ότι δουλεύουμε σε επιχειρήσεις για ταξίδια και όχι σε ξενοδοχειακές επιχείρησεις» αναφέρει χαρακτηριστικά η Τina Edmundson της Marriott, η οποία επιβλέπει την κυκλοφορία του κρουαζιερόπλοιου της Ritz-Carlton τα επόμενα δύο χρόνια.