Την επέκταση της δοκιμαστικής έκδοσης της νέας υπηρεσίας και υποστήριξης chatbot, του Βοηθού Κρατήσεων, ανακοίνωσε η Booking.com η οποία είναι πλέον ευρέως διαθέσιμη σε κρατήσεις στην αγγλική γλώσσα παγκοσμίως.

Ως η τελευταία εξέλιξη της πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων της Booking.com, ο Βοηθός Κρατήσεων συγχωνεύει την ιδιόκτητη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης με την ήδη ισχυρή υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών της Booking.com.

Η νέα υπηρεσία chatbox είναι διαθέσιμη για όλο και περισσότερους ταξιδιώτες εν μέσω μιας υψηλής ταξιδιωτικής περιόδου στο τέλος του έτους, παρέχοντας υποστήριξη πρώτης γραμμής για τις επερχόμενες κρατήσεις των χρηστών της Booking.com, συμπεριλαμβανομένων των έγκαιρων απαντήσεων στα πιο κοινά αιτήματα που σχετίζονται με τη διαμονή τους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από τη Booking.com σε 19.000 ταξιδιώτες σε 26 χώρες, το 50% των καταναλωτών δεν τους πειράζει αν ασχολούνται με ένα πραγματικό άτομο ή έναν υπολογιστή, εφόσον απαντηθούν οι ερωτήσεις τους.

Μαζί με τα στοιχεία της Booking.com ότι το 80% των πελατών προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση προκειμένου να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, ο Βοηθός Κρατήσεων συμπληρώνει την ανάγκη για τους ταξιδιώτες να αποκτήσουν τη γρήγορη υποστήριξη που χρειάζονται χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσουν τα πιο παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.