Με πρόστιμο 350 $ κινδυνύει μία Αμερικανίδα για αρνητική κριτική που έγραψε για ξενοδοχείο.
Η Katrina Arthur και ο σύζυγός της που διέμενειναν στο Abbey Inn & Suites στην Brown County, κοντά στην πρωτεύουσα Indianapolis, έγραψε στην κριτική της ότι η παραμονή στο ξενοδοχείο ήταν «ένας εφιάλτης, το δωμάτιο ήταν άβολο και έμοιαζε σαν να μην είχε καθαριστεί από τους προηγούμενους επισκέπτες, υπήρχε έντονη οσμή λυμάτων, ασθενής πίεση του νερού και σπασμένα κλιματιστικά“.
Το ξενοδοχείο της ζητά να διαγράψει την κριτικη της ή να πληρώσει πρόστιμο 350 $. Η Katrina υπέβαλε μήνυση και ο πολιτικός νομοθέτης της Ιντιάνα ισχυρίζεται ότι η πολιτική του ξενοδοχείου Abbey Inn “για χρέωση για αρνητικές κριτικές είναι σε άμεση παραβίαση του νόμου περί παραπλανητικών πωλήσεων καταναλωτών του κράτους, το οποίο αποσκοπεί στην προστασία των πελατών και στην αποσαφήνιση των κανονισμών“.
Σε πρόσφατη έκθεση διαπιστώθηκε ότι 85% των επιχειρήσεων φιλοξενίας έχουν πέσει θύμα ψεύτικων κριτικών, ενώ οι μισοί επισημαίνουν ότι η απειλή μιας κακής διαδικτυακής κριτικής έχει χρησιμοποιηθεί για να τους εκβιάσει προκειμένου να επιστρέψουν χρήματα στους πελάτες.