Η Meliá Hotels International ενισχύει τη διεθνή της επέκταση και το 2013.
Το 2012 η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα κατάφερε να προσθέτει στο πορτφόλιο της ένα νέο ξενοδοχείο κάθε τρεις εβδομάδες, ενώ το 80% εξ’ αυτών βρίσκονται εκτός Ισπανίας.
Η Meliá αναμένεται να διατηρήσει αυτό το ρυθμό ανάπτυξης και το 2013, με σκοπό την ενίσχυση της θέσης της στις διεθνείς αγορές, οι οποίες παράγουν περισσότερο από το 80% των κερδών της.
Οι αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα της ξενοδοχειακής αλυσίδας, ενώ στην Ευρώπη η Melia συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ιταλία.