Με ακρίβεια πραγματοποιήθηκαν οι πτήσεις τον Δεκέμβριο στην Ryanair, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Οσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών:
- 79%* από τις 52.000 πτήσεις του Δεκεμβρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (μείωση κατά 5% λόγω εκτεταμένης χιονόπτωσης).
- Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
- Λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
* 82% εξαιρουμένων των 3 ημέρων με εκτεταμένη χιονόπτωση (10η, 11η & 27η Δεκεμβρίου)