SONY DSC

Το πρωτοποριακό πλάνο δράσεων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece απέδωσε καρπούς και σύνδεσε αριστοτεχνικά το τουριστικό προϊόν της περιοχής με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη γαστρονομία σε ένα πλέγμα ολιστικών δράσεων.

Η επιτυχημένη καμπάνια «Aegean Islands Like No Other» έχει περάσει στην επόμενη φάση. Αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία και νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing, παρέχει σε κάθε προορισμό του Νοτίου Αιγαίου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο νησί τις ίδιες ευκαιρίες προβολής.

Την ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής και ανάπτυξης που ακολουθεί με επιτυχία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία χρόνια και τους νέους στόχους στο πλαίσιο αυτής, παρουσίασαν στους τουριστικούς φορείς της Κω και τους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου.

Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο επαρχείο της Κω, συμμετείχαν μεταξύ ο Έπαρχος, Γιώργος Χαλκιδιός, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Ντίνα Σβύνου, o αντιπρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Δημήτρης Σαράντης και ο εκπρόσωπος της TUI, Σταμάτης Βουκουβαλίδης.

Όπως τόνισε η κ. Παπαβασιλείου, ειδικά στην περίπτωση της Κω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέδειξε τα γρήγορα αντανακλαστικά της, σχεδιάζοντας ειδικές επικοινωνιακές δράσεις λόγω των έκτακτων καταστάσεων που αντιμετώπισε το νησί κάποια χρόνια πριν.

Ο επόμενος στόχος είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει ο κάθε προορισμός ξεχωριστά, επεσήμανε η Αντιπεριφερειάχης και ζήτησε από τους τουριστικούς φορείς να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την Κω.

Αναφερόμενη στη διάθεση κονδυλίων μέσω του ΕΣΠΑ για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη ύψους € 1,5 εκ., τόνισε ότι μέσω του ΕΣΠΑ θα καλυφθεί η παραγωγή βίντεο υψηλής αισθητικής με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων δραστηριοτήτων στις οποίες μπορούν οι επισκέπτες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να επιδοθούν, ενώ σχεδιάζεται και καμπάνια προβολής σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας.