Το ρομπότ που βάφτισε “Josie” το προσωπικό του αεροδρομίου έχει ύψος 1.20 εκατοστά, αφρώδη στρογγυλά μάτια, ευχάριστη φωνή και θα καλωσορίζει στα αγγλικά τους ταξιδιώτες στην περιοχή του τερματικού 2 -το οποίο χρησιμοποιείται και από τη Lufthansa- αλλά και θα απαντά σε κάθε ερώτηση τους.
Το Josie Pepper που θα αναμένει τους επιβάτες στην κορυφή της ράμπας που οδηγεί στο λεωφορείο και συνδέει τον κεντρικό τερματικό σταθμό με το δορυφορικό κτίριο, θα κάνει την δοκιμαστική εμφάνιση της τις επόμενες εβδομάδες προκειμένου να φανεί αν είναι ευχάριστη και αποδεκτή από τους επιβάτες.
Ο “εγκέφαλος” του ρομπότ περιέχει επεξεργαστή υψηλής απόδοσης με πρόσβαση στο διαδίκτυο (WLAN). Aυτό δημιουργεί μια σύνδεση με μια υπηρεσία cloud, όπου ο λόγος επεξεργάζεται, ερμηνεύεται και συνδέεται με τα δεδομένα του αεροδρομίου. Όταν το ρομπότ μιλάει, δεν παρέχει απλά προκαθορισμένα κείμενα, αλλά μαθαίνει να απαντά σε κάθε ερώτηση ξεχωριστά. Όπως ένας “πραγματικός” εγκέφαλος, το σύστημα συνδιάζει τις ερωτήσεις με τα δεδομένα για να παρέχει ακριβέστερες απαντήσεις.
Το Josie Pepper είναι “παιδί” της γαλλικής εταιρείας SoftBank Robotics σε συνεργασία με τη IBM Watson Internet of Things (IoT).