Το VisitBritain, το εθνικό συμβούλιο τουρισμού για τη Βρετανία, συνεργάζεται με την online ταξιδιωτική πλατφόρμα Tajawal που εδρεύει στο Ντουμπάι σε μια κοινή εκστρατεία μάρκετινγκ που απευθύνεται σε πελάτες στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), της Σαουδικής Αραβίας και του Κουβέιτ.

Η εκστρατεία μάρκετινγκ μέχρι τα τέλη Μαρτίου σε μια σειρά βίντεο που αποτελεί μέρος της παγκόσμιας εκστρατείας του VisitBritain, “I Travel For …” και η οποία ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το μήνα, θα παρουσιάζει τις απρόσμενες εμπειρίες και τα μοναδικά σημεία της Βρετανίας.

Στόχος είναι η προώθηση να εμπνεύσει τους ανθρώπους να κλείσουν ένα ταξίδι στη Βρετανία και να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες, από τους εναλλακτικούς χώρους αγορών, τις περιπετειώδεις δραστηριότητες και τα εστιατόρια- φιλικά στην κουζίνα χαλάλ.

Τα ΗΑΕ, η Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ είναι εισερχόμενες αγορές για τη Βρετανία. Πέρυσι, από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, σημειώθηκαν 655.000 επισκέψεις από τις χώρες αγορές του Κόλπου στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυξημένες κατά 7% τους πρώτους εννέα μήνες.