Απογείωση στην αεροπορική επιβατική κίνηση στην Ινδία προβλέπει η Airbus τα επόμενα 20 χρόνια.
Και η ανάπτυξη θα γίνει τόσο γρήγορα που η χώρα θα χρειαστεί 1.750 νέα αεροσκάφη για να καλύψει η ζήτηση, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της Airbus στο πλαίσιο του Wings India 2018, της διετούς συνόδου της πολιτικής αεροπορίας στο Χαϊντεραμπάντ.
“Μέχρι το 2019-2020, η Ινδία θα γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο, δήλωσε ο Joost Van Der Heijden, αντιπρόεδρος σε Ασία και Βόρεια Αμερική, της ευρωπαϊκής αεροπορικής βιομηχανίας.
Η Airbus κατέχει τώρα το μερίδιο του λέοντος στην ινδική αγορά, με το 60% του στόλου της και το 70% των ανεκτέλεστων παραγγελιών.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, η εσωτερική αεροπορική επιβατική κίνηση στην Ινδία αναμένεται να σημειώσει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8,1% τα επόμενα 20 χρόνια έναντι του παγκόσμιου μέσου όρου 4,4%.”
Όπως αναφέρει η Airbus, η εγχώρια κίνηση της Ινδίας αναμένεται να αυξηθεί πενταπλάσια τα επόμενα 20 χρόνια (2017-2036), φθάνοντας στο ίδιο επίπεδο με την εγχώρια κυκλοφορία των ΗΠΑ σήμερα, καθιστώντας την μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές.
Ενώ μεγάλο μέρος της αύξησης της κίνησης καθοδηγείται από την ταχέως αναπτυσσόμενη οικονομία, τον αυξανόμενο πλούτο και αστικοποίηση καθώς και τα φιλόδοξα κυβερνητικά υποστηριζόμενα περιφερειακά προγράμματα συνδεσιμότητας έχουν επίσης ως στόχο να αυξήσουν τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.
“Μέχρι το 2036, ο κάθε Ινδός θα κάνει τέσσερις φορές περισσότερες πτήσεις από σήμερα”, τονίζει χαρακτηριστικά ο Der Heijden.
Η εταιρεία προέβλεψε επίσης ότι κατά μέσο όρο ένα αεροσκάφος της Airbus θα παραδίδεται στην Ινδία κάθε εβδομάδα για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Για να αντιμετωπίσει αυτή την ανάπτυξη, η Ινδία θα απαιτήσει 24.000 νέους πιλότους και μηχανικούς συντήρησης.
Ο Srinivasan Dwarkanath, πρόεδρος της Airbus Commercial Aircraft της Ινδίας, ανακοίνωσε ότι οι εργασίες κατασκευής του κέντρου εκπαίδευσης πτήσεων Airbus στο Δελχί θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα, όπου θα εκπαιδευτούν 800 πιλότοι σε πρώτη φάση.