Η καμπάνια Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, παρουσιάζει τη δεύτερη σεζόν της αφιερωμένη στην Αθήνα που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Η ποικιλομορφία και το πλήθος εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε 72 ώρες στην Αθήνα παρουσιάζονται μέσα από ένα video που στόχο έχει να αναδείξει τη μοναδική γοητεία της ελληνικής πρωτεύουσας.
- Η πρώτη ημέρα ξεκινάει από τους δρόμους της ηλιόλουστης Αθήνας. Μια πόλη που αξίζει να την περπατήσεις και να περιηγηθείς στα κλασικά μνημεία της, τις γραφικές γειτονιές, το πολύχρωμο και πολύβουο κέντρο της με τα παραδοσιακά ζαχαροπλαστεία και τις υπαίθριες αγορές.
- Η δεύτερη ημέρα παρουσιάζει τους ανεξερεύνητους θησαυρούς που μπορεί κανείς να ανακαλύψει μερικά χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, όπως η κατάφυτη Πάρνηθα και το απέραντο μπλε της Αθηναϊκής Ριβιέρας, το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Αθήνας ως city break προορισμού.
- Η τρίτη ημέρα αφιερώνεται στο φως που πλημμυρίζει την πόλη της Αθήνας, τόσο μεταφορικά με τα αναρίθμητα κλασικά και σύγχρονα μνημεία, όσο και κυριολεκτικά, με τις ηλιόλουστες ημέρες να προσφέρουν ένα μοναδικό αίσθημα αισιοδοξίας και θετικής διάθεσης.
Και όταν η νύχτα πέφτει, η πρωτεύουσα αποκαλύπτει τη γοητεία της και προσκαλεί τους επισκέπτες να βιώσουν τη γεμάτη ένταση νυχτερινή ζωή της.
«Με τη θέση της Αθήνας να ενισχύεται συνεχώς και με στόχο την καθιέρωσή της ως city break προορισμού για 72 ώρες, η βασική πρόκληση για εμάς ήταν η Wanderlust Athens να έχει σύγχρονο χαρακτήρα, να στοχεύει τους αμιγώς city breakers, να έχει αλληλεπίδραση με το κοινό και τέλος να δίνει αξία στις επιχειρήσεις.
Με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών καταφέραμε να ‘χωρέσουμε’ σε 72 ώρες όλες εκείνες τις εμπειρίες που καθιστούν την Αθήνα μοναδική», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece.
Με στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον και την αφοσίωση του κοινού από την πρώτη στιγμή για τη Wanderlust Athens, αλλά και να δημιουργήσει προσμονή, χρησιμοποιήθηκαν διαδραστικές μέθοδοι προβολής περιεχομένου στα social media, όπως το Press & Hold button, teaser posts σε Facebook και Instagram και 360ο virtual tours.
Παράλληλα και με την έναρξη των live μεταδόσεων, μέσα από το microsite της καμπάνιας www.wanderlustgreece.com αλλά και τα social media του Discovergreece.com το κοινό παρακολουθούσε τη διαδρομή και τις εμπειρίες του παρουσιαστή μέσω media gallery, drone footage και live videos.
Ως αποτέλεσμα, μέσα σε 6 εβδομάδες (από Δεκέμβριο έως Ιανουάριο), 12 επεισόδια και 45 σταθμούς δημιουργήθηκαν 161 social media posts, αγγίζοντας 670.000 unique visitor engagement στα social media, 2,3 εκατομμύρια million views και 13 εκατομμύρια Social Media Reach, με το μεγαλύτερο ποσοστό να αφορά organic traffic.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο www.wanderlustgreece.com και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Αθήνας για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
Ο επόμενος σταθμός του Digital Travel Show θα είναι καλοκαιρινός με στόχο να αναδείξει και να παρουσιάσει στο διεθνές και ελληνικό κοινό το ποικιλόμορφο Sun & Beach προϊόν.