Η ανοδική πορεία των ταξιδίων στην Ευρώπη από την Ασία συνεχίζεται, με εννέα νέα δρομολόγια πτήσεων να ξεκινούν το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Την άνοδο στους εισερχόμενους Κινέζους τουρίστες βίωσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες το 2016, η Αυστραλία ένα χρόνο αργότερα και τώρα είναι η σειρά της Ευρώπης να βιώσει μια «άνθηση» στις πτήσεις από την Κίνα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ForwardKeys, η οποία προβλέπει μελλοντικά πρότυπα ταξιδιού αναλύοντας 17 εκατ. κράτησης την ημέρα.

Η Φινλανδία επωφελείται από την ισχυρή στρατηγική της Ασίας όσον αφορά στην Finnair, ενώ η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία καταγράφουν αύξηση στον τουρισμό τους παράλληλα με τις υγιείς κινεζικές επιχειρηματικές επενδύσεις.

Τα στατιστικά στοιχεία της ForwardKeys καταδεικνύουν ότι μέχρι τον Ιούνιο θα υπάρχουν επιπλέον 30 πτήσεις την εβδομάδα από την Κίνα στην Ευρώπη. Με βάση εκτιμήσεις για 200 θέσεις ανά πτήση, αυτό σημαίνει ότι θα διατεθούν 6.000 περισσότερες θέσεις για τους ταξιδιώτες που έρχονται στην Ευρώπη από την Κίνα. Εξαιρουμένης της Ρωσίας, ο μέσος συνολικός αριθμός των διαθέσιμων θέσεων κάθε εβδομάδα το περασμένο καλοκαίρι ήταν 150.000.

Η Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 10% της εξερχόμενης κινεζικής αγοράς, σημείωσε αύξηση 7,7% στους κινέζους ταξιδιώτες κατά την πρόσφατη περίοδο διακοπών της Πρωτοχρονιάς τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με τα ευρήματα της ForwardKeys.

Η Τουρκία – που «αναρρώνει» τουριστικά μετά από τις τρομοκρατικές επιθέσεις – αύξησε το μερίδιό της κατά 108,4%, και η Ελλάδα κατά 55,7%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ταυτόχρονα, το ταξίδι στην αντίθετη κατεύθυνση σημειώνει επίσης άνοδο. Προς το παρόν, οι κρατήσεις πτήσεων προς την Κίνα, τους επόμενους έξι μήνες, από τον υπόλοιπο κόσμο, είναι 11,8% συγκριτικά με πέρυσι. Η Αμερική είναι υπεύθυνη για το 25% των ταξιδιών στην Κίνα, καθώς οι κρατήσεις από εκεί βρίσκονται σήμερα αυξημένες κατά 24,0%.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ForwardKeys και ο συνιδρυτής Olivier Jager δήλωσαν: “Φαίνεται ότι το Έτος Τουρισμού ΕΕ-Κίνας έχει θετικό αντίκτυπο στα ταξίδια και στις δύο κατευθύνσεις. Οι Κινέζοι έχουν αυξανόμενη εμπιστοσύνη για τα διεθνή ταξίδια εδώ και αρκετό καιρό και αυτή η τάση αντανακλάται.

“Η Ευρώπη έχει σαφώς πολλά να κερδίσει από αυτή την αυξημένη παραγωγική ικανότητα ταξιδίων, επειδή οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα για είδη πολυτελείας ενώ βρίσκονται σε διακοπές, παρέχοντας καλές ευκαιρίες στους ευρωπαίους εμπόρους λιανικής πώλησης”.