«Σήμερα κάνουμε την είσοδό μας σε μία τρίτη αγορά για εμάς, στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, μετά την αγορά της κινητής και της σταθερής τηλεφωνίας.

Η σημερινή μέρα είναι και κάτι παραπάνω, το επιστέγασμα μιας πολυετούς προσπάθειας. Η Wind Vision θα εξελίσσεται συνέχεια και αποτελεί για εμάς μία νέα, μακροχρόνια διαδρομή».

Αυτά επεσήμανε ο κ. Νάσος Ζαρκαλής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, της Wind ανακοινώνοντας την είσοδο της εταιρείας στο χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Και αυτό, όπως εξήγησε, γίνεται μέσω μίας νέας πλατφόρμας αλλά και τη στρατηγική συνεργασία της Wind με το Netflix.

Αλλαγές στην τεχνολογία, αλλαγές ως προς τη ζήτηση από τους ίδιους τους καταναλωτές αλλά και αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο καθιστούν, σύμφωνα με τη διοίκηση της Wind, τη δεδομένη συγκυρία την πλέον κατάλληλη για την επέκταση της εταιρείας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.

«Θεωρούμε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για είσοδο στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία θα υποστεί …οβιδιακή μεταμόρφωση στα χρόνια που έρχονται.

Η αγορά της συνδρομητικής έχει χαμηλή διείσδυση στην Ελλάδα, μόλις στο 25%, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στο 60%, ενώ σε χώρες όπως π.χ. η Γαλλία ξεπερνά το 90% και φθάνει το 99%.

Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι θα υπάρξει περαιτέρω διείσδυση και είναι ορατός ο στόχος η διείσδυση στην Ελλάδα να φτάσει στο 40% στα επόμενα χρόνια.

Ενας ακόμη παράγοντας είναι ότι τώρα αλλάζει η τεχνολογία με τις υποδομές των οπτικών ινών ώστε να φθάνει εξαιρετικής ποιότητας σήμα στον καταναλωτή, που μπορεί να καλύψει πολλές και διαφορετικές ανάγκες, ενώ επιπλέον αλλάζει και η τεχνολογία μετάδοσης του περιεχομένου.

Από την άλλη πλευρά αλλάζει και ο καταναλωτής ο ίδιος: Το μοντέλο τηλεθέασης ήταν πολύ συγκεκριμένο στο πρόσφατο παρελθόν, ωστόσο τώρα το κάθε μέλος της οικογένειας θέλει να βλέπει το δικό του πρόγραμμα από τη δική του οθόνη και το ιντερνετ ‘’παντρεύεται’’ με την τηλεόραση».

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο επικεφαλής της Wind, το 60% παγκοσμίως των καταναλωτών προτιμά on demand περιεχόμενο, το 2020 μόνο 1 στους 10 θα βλέπει τηλεόραση με τον παραδοσιακό τρόπο, ενώ το 50% της παγκόσμιας τηλεθέασης θα γίνεται σε κινητή οθόνη.

Στην Ελλάδα σήμερα το 42% της ενεργούς τηλεθέασης είναι on demand, 86% των χρηστών βλέπουν youtube σε εβδομαδιαία βάση, ενώ το 65% του τηλεοπτικού περιεχομένου από κινητές συσκευές καταναλώνεται οι Ελληνες έφηβοι.

«Ριζικές αλλαγές αναμένονται και ως προς το μοντέλο διανομής περιεχομένου μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η Wind Vision συνδυάζει αυτή την στιγμή ό,τι καλύτερο έχει να δώσει το ιντερνετ, η παραδοσιακή τηλεόραση και η συνδρομητική τηλεόραση.

Είναι ευρυζωνική, καινοτομεί στον τρόπο μεταδοσης των δεδομένων χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που χρησιμοποιούν το you tube και το Netflix, είναι android TV- μία από τις πρώτες τέτοιου είδους πλατφόρμες στην Ευρώπη (μόλις 10 λειτουργούν αυτή την στιγμή πανευρωπαϊκά) δίνοντας πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες της Google, προσφέρει ένα ιδιαίτερα εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης, έχει το χαρακτηριστικό ότι απελευθερώνει τον χρήστη από πλευράς χρόνου, χώρου και οθόνης», ανέφερε ο κ. Ζαρκαλής.

«Δουλεύουμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και έχουμε αυτή την στιγμή 60 συνδρομητικά κανάλια στο πακέτο, όλα τα ελεύθερα ελληνικά κανάλια, ενώ μετά τη συμφωνία με τα novasports, ανακοινώνουμε μία μεγάλη στρατηγική συνεργασία με το Netflix, που θα είναι διαθέσιμο ως μέρος του λειτουργικού μας. Γινόμαστε η πρώτη πλατφόρμα στην Ελλάδα που θα είναι πλήρως ενσωματωμένο το Netflix.

Ο πρώτος στόχος για την Wind Vision είναι τα 600.000 νοικοκυριά που μας έχουν εμπιστευθεί τόσα χρόνια, με στόχο να τους δώσουμε μία νέα εμπειρία τηλεθέασης, επομένως χρειάζεται να είναι κανείς συνδρομητής σταθερής της WIND.

Η συνολική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια και σκοπεύουμε να είμαστε ένας βασικός πυλώνας ανάπτυξης αυτής της αγοράς», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.