Οι τάσεις στο διαδίκτυο διαμορφώνουν το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Σαουδικής Αραβίας, η οποία έχει σημειώσει σημαντική αύξηση στις κρατήσεις μέσω smartphone σε ολόκληρο το βασίλειο.

Οι κρατήσεις μέσω smartphone σε όλη τη Σαουδική Αραβία ανέβηκαν στα ύψη το 2017 με το Ριάντ να κάνει άλμα 32% ακολουθούμενο από την Τζέντα με 31%.

Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την InsightOut Consultancy και την Amadeus Saudi Arabia παρατήρησε ότι:

  • Πάνω από το 40% των ταξιδιωτών στην περιοχή διοργάνωσαν τις αποδράσεις τους στο διαδίκτυο.
  • Ένας στους τρεις (33%) ταξιδιώτες σήμερα “αναζητά ενεργά” εκπτώσεις online κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγορών, σημειώνοντας αύξηση 14%.
  • Το 57% των ταξιδιωτών στην περιοχή έκαναν κράτηση μία εβδομάδα πριν από τις ημερομηνίες του ταξιδιού τους.

Η έκθεση αναγνωρίζει ότι η ταξιδιωτική αγορά στη Μέση Ανατολή είναι απίστευτα διαφορετική όταν πρόκειται για ταξίδια.

Ενώ η αξία αποτελεί βασικό παράγοντα στις αποφάσεις για ταξίδια, περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι επηρεάζονται περισσότερο από:

  • Τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους τους, κατά 53% .
  • Τις μηχανές αναζήτησης και τους ιστότοπους αναθεώρησης, κατά 47%.
  • Τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, κατά 31%.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι περισσότεροι ταξιδιώτες στη Μέση Ανατολή θα συγκρίνουν σήμερα στοιχεία όπως οι πτήσεις μόνοι τους online σε ποσοστό 45%, αντί να πάνε σε πρακτορείο ταξιδίων για να συγκρίνουν παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες σε ποσοστό 34%.

Οι ετιαιρικοί ταξιδιώτες, προτιμούν να αναζητούν, να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν στο διαδίκτυο μόνοι τους για επαγγελματικά ταξίδια σε ποσοστό 64%, το 30%, αφήνει την δραστηριότητα αυτή στην εταιρεία του και μόνο ένα 6% απευθύνεται σε ταξιδιωτικό πρακτορείο.

“Είμαστε ευχαριστημένοι με τη σημαντική άνοδο της τάσης των καταναλωτών σε απευθείας σύνδεση ταξίδια στην περιοχή και καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να εξελίσσεται, τονίζει ο Nashat Bukhari, γενικός διευθυντής της Amadeus Saudi Arabia.

Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας που θα αλλάζει την ταξιδιωτική βιομηχανία στην περιοχή.”