Eνα νέο λογισμικό κρατήσεων το οποίο θα επιτρέπει στους επιχειρηματίες πελάτες της να κάνουν απευθείας κρατήσεις σε αίθουσες συνεδριάσεων, χωρίς να χρειάζεται να λάβουν εκ των προτέρων εκτίμηση κόστους θα παρουσιάσει κατά τη διάρκεια της έκθεσης IMEX στη Φρανκφούρτη, η Deutsche Hospitality.

Στόχος είναι να γίνει αυτή η υπηρεσία διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες της Deutsche Hospitality πριν από το τέλος του έτους αφού ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της πιλοτικής εφαρμογής.

Μια τέτοια κίνηση θα καταστήσει την Deutsche Hospitality την πρώτη ξενοδοχειακή εταιρεία που θα προσφέρει μια αυτόνομη ηλεκτρονική υπηρεσία κρατήσεων για συνέδρια και εκδηλώσεις που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις τόσο των πελατών αλλά θα διαυκολύνει και την ίδια την εταιρεία.

Η νέα υπηρεσία θα επιτρέπει στους πελάτες να φιλτράρουν τις προτιμήσεις τους αλλά και να χρησιμοποιούν τις δικές τους ιδέες ως πηγή έμπνευσης αναζητώντας καθοδήγηση από τις υπάρχουσες διατάξεις, προκειμένου να δημιουργηθεί μια εξατομικευμένη διαδικασία πλοήγησης.

Κατά την ανάπτυξη αυτού του λογισμικού, η Deutsche Hospitality θα ενισχύσει περαιτέρω την ανεξαρτησία της στον τομέα των άμεσων πωλήσεων και θα αποδείξει για μια ακόμη φορά ότι διαθέτει την απαραίτητη ευελιξία για την επιτυχία της στην ψηφιακή εποχή.