Την μεγαλύτερη και πιο διαδραστική θερινή προώθηση του προορισμού στην ιστορία της, ξεκινά η Αρχή Τουρισμού της St Lucia – μικρό νησιωτικό κράτος της Ανατολικής Καραϊβικής.

Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει το όνομα Summer of Discovery και θα προσφέρει την ευκαιρία σε ένα τυχερό επισκέπτη να αποκτήσει 10.000 δολάρια.

Στα πλαίσια της καμπάνιας οι συμμετέχοντες επισκέπτες θα επισκεφθούν 25 τοποθεσίες και αξιοθέατα και θα προβάλλουν τη ζωή του νησιού στους τομείς της οικογένειας, της περιπέτειας, της κατάδυσης, της υγείας, της ευεξίας, του ρομαντισμού και της κουζίνας στα social media με το λογότυπο @travelsaintlucia.

Οι συμμετέχοντες θα χαίρουν 65% έκπτωσης στα συμμετέχοντα ξενοδοχεία ενώ θα περιλαμβάνεται εγγύηση σε περίπτωση που το ταξίδι ακυρωθεί για παράδειγμα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει τον Ιούνιο και θα κρατήσει ως το Σεπτέμβριο του 2018.