Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα που ενέπνευσε κινηματογραφικούς παραγωγούς να τον “μεταφέρουν” στη μεγάλη οθόνη και συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων ανθρώπων, εξακολουθεί να παραμένει το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, που αξιοποιείται για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ανακοίνωσε η Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της Ρουμανίας.

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι, ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο “όχημα” για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία.

Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS.

Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας (ο μύθος του Κόμη Δράκουλα) δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS, Νταν Ματέι Αγάθων (Dan Matei Agathon) και πρόσθεσε ότι όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι “γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία”.

kerdos