Εστιάζοντας στην αειφορία, τα Hilton Hotels ανακοίνωσαν τη δέσμευσή τους να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμά τους στο μισό και να διπλασιάσουν τις επενδύσεις τους με κοινωνικό αντίκτυπο έως το 2030.

Η Ημέρα της Γης μπορεί να έχει περάσει ήδη, αλλά φαίνεται ότι τα Hilton δεν πρόκειται να σταματήσουν τις προσπάθειές τους για να “σώσουν” τον κόσμο.

Σε μια νέα έρευνά τους για τους καταναλωτές, επιβεβαιώθηκε ότι οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές προσπάθειες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή κράτησης ξενοδοχείων από τους τουρίστες.

Τα στοιχεία αφορούν σε μελέτη 72.000 επισκεπτών στα ξενοδοχεία Hilton, η οποία διενεργήθηκε αυτόν τον μήνα. Συγκεκριμένα ερωτήθηκαν εάν πριν την επιλογή κράτησης διαμονής είχαν αναζητήσει τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές ενέργειες του ξενοδοχείου. Σε ποσοστό 33% απάντησαν θετικά, ιδιαίτερα όσοι ήταν κάτω από 25 ετών.

Με αυτά τα νέα στοιχεία, Hilton Hotels σχεδιάζει να δημιουργήσει την πρώτη μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων που θα βασίζεται στη διατήρηση των φυσικών πόρων. Από τη μείωση της χρήσης νερού και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα, μέχρι τη μηδενική αποστολή σαπουνιών στους χώρους υγειονομικής ταφής και τη συμμετοχή σε εθελοντικά προγράμματα.

Η ανακοίνωση αποτελεί μέρος του στρατηγική εταιρικής ευθύνης των Hilton για την υποστήριξη της Ατζέντας Αειφόρου Ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών το 2030.

«Για σχεδόν 100 χρόνια, το Hilton er οδηγείται από την αποστολή μας δύο να έχουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες γύρω από τα ξενοδοχεία μας,» δήλωσε ο Christopher Nassetta, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Hilton, και ο πρόεδρος, World Travel & Τουρισμός. «Σε αυτή την χρυσή εποχή του ταξιδιού, κάνουμε ένα ηγετικό ρόλο στην sikre τον προορισμό, όπου η εργασία ταξιδιώτες, να χαλαρώσετε, να μάθουν και να εξερευνήσετε, είναι ζωντανή και ανθεκτική για τις γενιές των τυχοδιώκτες ακόμα δύο έρχονται.»